برخی از صفحه‌نمایش‌های پیکسل 8 گوگل ناهموار می‌شوند


عرضه‌ی سری Google Pixel 8 روان‌ترین کاری نبود که گوگل تا به حال انجام داده است. این دستگاه‌ها که در طول ماه‌های گذشته به وفور افشا شده بودند، دچار مشکلات سخت‌افزاری/نرم‌افزاری پراکنده شدند. برخی از مشکلات هنوز ظاهر می شوند و اکنون به نظر می رسد چندین تلفن پیکسل از یک مشکل نمایشگر غیرعادی رنج می برند.



برخی از دارندگان پیکسل 8 گزارش داده اند که نمایشگر گوشی های پیکسل 8 آنها “پردست انداز” به نظر می رسد. هنگامی که با چراغ قوه به نمایشگر نگاه می کنید، به نظر می رسد برجستگی های خاصی روی پنل نمایشگر وجود دارد. برجستگی های گفته شده روی نمایشگر، زیر شیشه وجود دارد که ظاهرا هنوز صاف است. وقتی نمایشگر روشن می شود به نظر نمی رسد قابل توجه باشند: اگر می خواهید برآمدگی های نمایشگر خود را بررسی کنید باید از زاویه ای به صفحه نگاه کنید.

C6OD5Vt
مزاج / Reddit

برخی از مدل ها آنها را ندارند، در حالی که برخی دیگر دارند، و دلیل آن واقعاً مشخص نیست. این احتمالاً یک نقص سخت افزاری ناخواسته، اما تا حد زیادی غیر تهاجمی است. هنگامی که در مورد آن توسط 9to5Google، این شرکت موارد زیر را بیان کرد:

گوشی های پیکسل 8 صفحه نمایش جدیدی دارند. هنگامی که صفحه نمایش خاموش است، در حال استفاده نیست و در شرایط نوری خاص، برخی از کاربران ممکن است آثاری را از اجزای دستگاه ببینند که مانند برجستگی های کوچک به نظر می رسند. هیچ تاثیری بر عملکرد یا دوام پیکسل 8 ندارد.

منظور گوگل از “نمایشگر جدید” در اینجا مشخص نیست—ممکن است به این واقعیت اشاره داشته باشد که گوگل از یک فناوری نمایشگر جدید استفاده می کند که آن را “Super Actua” بر روی نمایشگرهای تلفن های جدید می نامد. با این حال، چیزی که می توان از اینجا جمع آوری کرد این است که این شرکت در حال حاضر واقعاً نگران این موضوع نیست و فکر نمی کند که تا آنجا که دوام دارد، نگرانی اصلی باشد. که است در حال حاضر درست است – به نظر می رسد ضربه های نمایشگر در حال حاضر چیزی جز یک مزاحمت بصری نیستند، و همانطور که اشاره کردیم، حتی در هنگام استفاده از تلفن قابل توجه نیستند. اما برخی از مشتریان به درستی نگران این هستند که آیا این وضعیت در دراز مدت ادامه خواهد داشت یا خیر.

در حال حاضر، باید منتظر بمانیم و ببینیم. اگر مشکلی در این مورد ایجاد شود، احتمالاً تحت پوشش گارانتی نیز قرار می گیرد.

منبع: 9to5Google از طریق Ars Technica



منبع