اکنون می توانید اولین صفحه کلید مکانیکی OnePlus را خریداری کنید


وان‌پلاس سال‌ها پیش شروع به ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان کرد، اما از آن زمان به بعد گسترش پیدا کرد. محصول اصلی آن هنوز گوشی‌های هوشمند هستند، اما اکنون چند چیز دیگر نیز می‌سازد و همچنین با محصولات کاملاً متفاوت اسباب‌بازی می‌کند. نمونه موردی: در حال ساخت یک صفحه کلید است.



ما دیده‌ایم که OnePlus همه چیز از هدفون گرفته تا تبلت و ساعت را منتشر کرده است، اما واقعاً نام شناخته‌شده‌ای در دنیای سخت‌افزار رایانه شخصی نیست — حداقل برای کسانی که از اخبار گوشی‌های هوشمند مطلع نیستند. این شرکت اکنون با Keychron، برندی که در واقع توسط علاقه مندان به کیبورد شناخته شده است، شریک شده است تا OnePlus Keyboard 81 Pro را بسازد، صفحه کلیدی مکانیکی با چیدمان 80% (81%؟) و بدون numpad که می‌کوشد هر دو صفحه کلید درجه یک را در اختیار کاربران قرار دهد. تجربه کنید و “تجربه OnePlus” را به تایپ خود بیاورید. این صفحه کلید اولین بار در ماه فوریه معرفی شد، اما اکنون در واقع برای خرید در دسترس است.

وان پلاس

کیبورد خود بدنه آلومینیومی دارد و به رنگ خاکستری/قرمز با یک دکمه شفاف صدا در گوشه عرضه می شود. این کیبورد همچنین در دو رنگ ارائه می‌شود — Winter Bonfire، با کلاهک‌های پلاستیکی PBT و سوئیچ‌های لمسی، و Summer Breeze، با کلاهک‌های “marble-mallow” و سوئیچ‌های خطی. مانند دیگر کیبوردهای Keychron (از آنجایی که این کیبورد علیرغم بازاریابی بیش از حد OnePlus توسط Keychron ساخته شده است)، این صفحه‌کلید دارای طراحی دو واشر با سوئیچ‌های قابل تعویض گرم است.

Keychron تا حد زیادی به عنوان یکی از برترین سازندگان صفحه‌کلید شناخته می‌شود، و ما در واقع چند کیبورد Keychron را در لیست بهترین صفحه‌کلیدهای مکانیکی برای خرید داریم. بنابراین، به همین دلیل، این صفحه کلید OnePlus باید واقعاً با کیفیت باشد. همانطور که گفته شد، اگر طرفدار نام تجاری وان پلاس و گوشی‌های هوشمند هستید، و می‌خواهید چیزی که از همان زیبایی‌شناسی عمومی پیروی کند، ممکن است این محصول را بخرید. ما نمی گوییم بد است — احتمالاً محصول بسیار خوبی خواهد بود. اما این محصولی است که برای ادای احترام به زیبایی شناسی OnePlus ساخته شده است.

کیبورد OnePlus 81 Pro را بخرید

اگر قرمز و خاکستری را دوست دارید و این کیبورد مربای شماست، می‌توانید از تاریخ 26 جولای آن را از وب‌سایت OnePlus خریداری کنید. قیمت آن برای نسخه Winter Bonfire از 219 دلار شروع می شود، در حالی که Summer Breeze کمی بالاتر (و خطی) قیمتی معادل 239 دلار دارد. می توانید آن را از وب سایت OnePlus خریداری کنید.