بهترین قاب‌ها برای Samsung Galaxy S23 و S23+ – بررسی Geek


دوربین های جلو و عقب در سری گلکسی اس 23 سامسونگ
جاستین دوینو / Review Geek

با Gorilla Glass Victus 2، گلکسی S23 و S23+ در برابر خط و خش بسیار قوی هستند. با این حال، شما می توانید از محافظ های اضافی از طریق قاب های محافظ استفاده کنید. ما تعدادی از بهترین قاب‌های Galaxy S23 و بهترین قاب‌های Galaxy S23+ را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم از خرید گران قیمت خود محافظت کنید و ارزش فروش مجدد آن را حفظ کنید.

در یک کیس محافظ به دنبال چه چیزی باشیم

کیس های محافظ در اشکال، اندازه ها، رنگ ها و همچنین ویژگی های متفاوتی ارائه می شوند. در حالی که برخی از آنها دستگیره های بهبود یافته را ارائه می دهند، برخی دیگر زیبایی، مقاومت در برابر خراش و محافظت در برابر سقوط را افزایش می دهند. با این حال، بهترین قاب‌های Galaxy S23 و S23+ این ویژگی‌های استاندارد و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. فقط مراقب باشید:

  • سطح حفاظت: چه سطحی از محافظت برای Galaxy S23 یا S23+ خود می خواهید، محافظت در برابر ضربه یا محافظت در برابر سقوط؟ محافظت از کل بدن ممکن است زیبایی گوشی شما را از بین ببرد، اما آن را دست نخورده نگه می دارد. بهترین کیس ها در این جمع بندی بهترین محافظت را ارائه می دهند.
  • مناسب: گلکسی اس 3 و گلکسی اس 23 پلاس به ترتیب 6.1 و 6.7 اینچی با ترتیب دکمه ها و پورت های متفاوت هستند. بهترین قاب‌ها برای Galaxy S23 یا S23+ شما باید دارای بریدگی‌های دقیق با دسترسی آسان به همه دکمه‌ها و پورت‌ها باشند.
  • شارژ بی سیم: سری Galaxy S23 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. در نتیجه، برخی از بهترین قاب‌های Galaxy S23 و Galaxy S23+ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند. گرفتن کیس سازگار با شارژر بی سیم باعث می شود وقتی می خواهید به صورت بی سیم شارژ کنید، قاب را جدا نکنید.
  • سایر موارد اضافی: علاوه بر موارد فوق، بهترین قاب‌های محافظ Galaxy S23 و S23+ می‌توانند ویژگی‌های اضافی هیجان‌انگیزی مانند دستگیره محکم ضد لغزش، فناوری محافظت از بالشتک هوا، قاب‌های برجسته، حلقه‌های کلید، پایه‌های پایه، کیف پول، ضد تغییر رنگ و غیره را ارائه دهند.

کاملاً رسمی: قاب گجت پاک سامسونگ Galaxy S23

قاب گجت شفاف رسمی سامسونگ Galaxy S23
سامسونگ

طرفداران

  • قاب رسمی سامسونگ گلکسی را پاک کنید
  • بریدگی‌های دقیق با قاب‌های برجسته از دستگاه شما به‌طور کامل محافظت می‌کنند
  • دسته قابل چرخش به عنوان پایه پایه و حلقه کلید عمل می کند

منفی

  • در رنگ های دیگر موجود نیست

اگر به دنبال یک قاب شفاف رسمی سامسونگ هستید که کاملاً متناسب با گلکسی S23 شما باشد، قاب محافظ گجت شفاف Galaxy S23 سامسونگ یک خرید خوب است. این گوشی که با مدل Swag سامسونگ طراحی ممتازی دارد، دارای بریدگی های دقیقی است که به شما امکان می دهد بدون محدودیت به همه پورت ها و دکمه های گوشی خود دسترسی داشته باشید. با این قاب شفاف OEM، S23 گران قیمت شما به وضوح در برابر آسیب و تمام سایش ناشی از استفاده منظم روزمره محافظت می شود.

و اگر به جای آن صاحب گلکسی اس 23 پلاس هستید، قاب گجت پاک گلکسی اس 23 پلاس نیز شما را پوشش می دهد. هر دو کیس دارای یک دسته قابل چرخش هستند که به شما امکان می دهد دستگاه خود را به راحتی و ایمن نگه دارید و در هر جهت بچرخانید. همچنین می توان از آن به عنوان پایه پایه برای عملکرد هندزفری استفاده کرد. همچنین با سایر لوازم جانبی قابل جدا شدن S23 سازگار است. موجود در چندین رنگ سرگرم کننده، قطعا چیزی برای همه وجود دارد.

به وضوح رسمی

به وضوح رسمی

کاملا مسلح: قاب گلکسی S23 سری پلاسما UAG

قاب محافظ گلکسی S23 سری پلاسما UAG
UAG

طرفداران

  • قاب محافظ سنگین با ساختار کامپوزیت نور پر
  • حفاظت در برابر سقوط 16 فوت درجه نظامی
  • برش های دقیق با پشتیبانی از شارژ بی سیم

برخی از موارد محافظ واقعاً محافظت را جدی می گیرند. قاب گلکسی S23 سری پلاسما Urban Armor Guard (UAG) این نکته را ثابت می کند. این قاب محافظ مقاوم و مقاوم دارای ساختار کامپوزیت نور پر و دارای قاب ضربه ای کامپیوتر است. محافظ گوشه TPU در برابر سقوط، لبه محیطی با مشخصات کم برای محافظت کامل از بدن، قاب‌های برجسته دوربین برای محافظت از لنزهای دوربین و یک چسبندگی محکم برای جابجایی بهتر است.

هر دو قاب محافظ پلاسما سری UAG Armor Guard Galaxy S23+ و قاب گلکسی S23 در سطح نظامی تا عمق 16 فوت آزمایش شده اند. این قاب‌های ضد ضربه همچنین دارای دکمه‌های لمسی بزرگ و فوق‌العاده پاسخگو برای عملکرد واضح، تمیز و با احساس کلیک هستند. آنها با یک لنگر بند یکپارچه (بند شامل نمی‌شود) برای کنترل بهتر، از شارژ بی‌سیم در اکثر شارژرهای بی‌سیم شخص ثالث پشتیبانی می‌کنند و کاملاً با برش‌های دقیق برای همه پورت‌ها و دکمه‌ها مطابقت دارند.

کاملا مسلح

کاملا مسلح

مطالعه موردی: CASETiFY Kingsnake Galaxy S23 Case

قاب کاور کینگ اسنیک گلکسی اس 23 CASETiFY
CASETiFY

طرفداران

  • سبک ممتاز و سازگار با محیط زیست
  • برش‌های دقیق با دستگیره‌های محکم ضد لغزش و محافظت در برابر سقوط 8.2 فوت
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم

CASETiFY از جمله کیس سازهایی است که کیس های عالی می سازد. آنها یک مطالعه موردی در مورد ظاهر و احساس کیس های محافظ هستند. در صورتی که از مارها نمی ترسید، قاب کینگ گلکسی S23 CASETiFY نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قاب ضد ضربه با طرح ممتاز مار با پوشش داخلی EcoShock برای مقاومت در برابر ضربه ساخته شده است. 4 برابر درجه نظامی آزمایش شده است و می تواند سقوط 8.2 فوتی را تحمل کند.

قاب CASETIFY Kingsnake Galaxy S23+ تفاوتی ندارد. هر دو کیس همچنین دارای حاشیه‌های برجسته 1.6 میلی‌متری هستند که محافظت بیشتری برای صفحه نمایش S23 و S23+ و همچنین لنزهای دوربین شما ارائه می‌کنند. هر دوی آنها از قاب های گوشی نیمه چرخه شده از طریق برنامه Re/CASETiFY و همچنین مواد گیاهی برای لبه های داخلی ساخته شده اند. هر دو کیس CASETiFY از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کنند.

مطالعه موردی

CASETIFY کیس Kingsnake Galaxy S23

کیس کینگ گلکسی اس 23 CASETiFY یک قاب ضد ضربه با مضمون مار دوستدار محیط زیست است که به طور کامل از گلکسی اس 23 شما محافظت می کند.

مطالعه موردی

دفاع همه جانبه: کیس Otterbox Defender Series Pro Galaxy S23

قاب محافظ Otterbox Defender Series Pro Galaxy S23
Otterbox

طرفداران

  • حاوی مواد افزودنی ضد میکروبی محافظ
  • برش های دقیق با دستگیره ها و ضربه های ضد لغزش
  • روکش درگاه ضد خاک/گرد و غبار و غلاف که به عنوان پایه پایه دوبرابر است

منفی

  • در حالت روشن موجود نیست

قاب Otterbox Defender Series Pro Galaxy S23 نه تنها از نظر فیزیکی از گوشی شما محافظت می کند، بلکه از شما نیز محافظت می کند. این حاوی یک افزودنی ضد میکروبی است که به مهار رشد میکروبی در قسمت بیرونی کیس کمک می کند. در مورد گلکسی S23 شما، این قاب Otterbox آن را زیبا می کند و از سایش و پارگی معمولی محافظت می کند. همچنین دارای دستگیره‌های ضد لغزش برای بهبود هندلینگ و حاشیه‌های برجسته است که از صفحه نمایش و لنزهای دوربین در برابر خراش‌های سطحی محافظت می‌کند.

حتی اگر صاحب گلکسی S23+ هستید، کیف Otterbox Defender Series Pro Galaxy S23+ همچنان پشت شماست. شما همچنین از محافظت ضد میکروبی، محافظت در برابر سایش و پارگی، چسبندگی خوب و حاشیه های برجسته برخوردار خواهید شد. هر دو کیس دارای ظاهری عالی، برش‌های دقیق برای دسترسی سریع به دکمه‌ها و پورت‌ها، و پوشش‌های پورت برای جلوگیری از کثیفی و گرد و غبار هستند. آنها همچنین دارای چرمی هستند که می توانید آن را به کمربندها و کیف های خود وصل کنید که به عنوان پایه پایه نیز عمل می کند.

دفاع همه جانبه

دفاع همه جانبه

کیف کیف پول: کیف Smartish Wallet Slayer برای Galaxy S23

قاب محافظ Smartish Wallet Slayer برای Galaxy S23
باهوش

طرفداران

  • کیف محافظ کاربردی و قدرتمند
  • همچنین به عنوان یک کیف پول برای کارت / پول نقد نیز استفاده می شود
  • قابل تنظیم با سایر افزونه های سازگار

منفی

  • بدون پایه پایه
  • گزینه مورد روشن وجود ندارد

کیف Smartish Wallet Slayer Case برای Galaxy S23 یکی دیگر از کیف های محافظ کاربردی برای Galaxy S23 است. کیف Wallet Slayer با ساختار ساده و فوق العاده سبک و بادوام، دستگیره های ضد لغزش، گوشه های جیب هوا، طراحی های جامد و رنگارنگ، مطمئنا از دستگاه شما محافظت می کند. علاوه بر محافظت از گوشی گران قیمت شما، به عنوان یک کیف پول نیز عمل می کند. این به شما امکان می دهد تا سه کارت شامل کارت شناسایی، کارت های اعتباری و مقداری پول نقد را با خیال راحت و راحت حمل کنید.

همین امر را می توان در مورد قاب Smartish Wallet Slayer Case Samsung Galaxy S23+ که به طور ویژه برای Galaxy S23+ طراحی شده است، گفت. هر دو کیس دارای برش های دقیق هستند که دسترسی آسان به تمام پورت ها و دکمه های دستگاه شما را فراهم می کند. به عنوان یک کیف پول، هر دو کیف دارای فنرهای داخلی هستند تا اشیای با ارزش شما را در جای خود محکم کنند و یک شیار انگشت شست که به شما امکان می دهد کارت های خود را در حین بیرون کشیدن آنها تکان دهید. می توانید آنها را با سایر افزونه های Smartish سفارشی کنید.

کیف کیف پول

کیف کیف پول