– بیمارستان یادبود جامعه


با تشکر از شما CMH Heros – ارسال یک پیام ویژه


همه قهرمانان شنل نمی پوشند، برخی از اسکراب استفاده می کنند. از قهرمانان مراقبت بهداشتی CMH ما تشکر ویژه ای بفرستید تا حمایت خود را در این زمان های ترسناک نشان دهید!


ما هنوز تعداد زیادی از اعضای جامعه داریم که می پرسند چگونه می توانند در این زمان شلوغ کمک کنند. یک راه این است که با نوشتن یک یادداشت تشکر شخصی، قهرمانان CMH خود را بالا ببریم. ما شما را تشویق می کنیم قدردانی خود را با کسانی که در مبارزه با کووید-19 تغییر ایجاد می کنند به اشتراک بگذارید. چه کارمند CMH، یک بیمار، یک دوست یا خانواده باشید، کلمات سپاسگزاری شما می تواند باعث دلگرمی و الهام بخش شود. اگر مایلید برای ابراز قدردانی و قدردانی از قهرمانان CMH ما تشکر ویژه ای بفرستید، در زیر نحوه ی این کار آورده شده است.


  1. فایل پیوست را پرینت بگیرید PDF.

  2. پیام الهام بخش خود را در PDF پیوست بنویسید.

  3. با پیام ویژه از خود یا یکی از اعضای خانواده عکس بگیرید

  4. عکس خود را در صفحه فیس بوک ما به بخش نظرات این پست ارسال کنید یا برای ارسال به asailer@cmhosp.com ارسال کنید.


ما پیام‌های ویژه جامعه را در رسانه‌های اجتماعی و همچنین بر روی تابلوهای نمایش بیمارستان خود برای کارکنان خود به نمایش خواهیم گذاشت. هر کسی که هنوز علاقه مند به ارسال یادداشت ویژه برای کارکنان ما است و چاپگر ندارد، می تواند پیام را به صورت دستی بنویسد. ما بسیار سپاسگزاریم برای حمایت های سرریزی که از جامعه و اعضای تیم دریافت کرده ایم. ما همه درباره این با هم هستیم.

دانلود PDF (0.1 مگابایت)