– بیمارستان یادبود جامعه


بیمارستان یادبود جامعه خدمات جدید مراقبت از زخم را افتتاح می کند

بیمارستان Community Memorial از کتی Khandaker، NP، متخصص مراقبت از زخم در Hicksville، OH استقبال می کند. او از 8 آوریل 2019 شروع به دیدن بیماران خواهد کرد.

کتی یک پرستار دارای گواهی هیئت مدیره با 16 سال سابقه مراقبت از زخم است. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه پردو و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه بال استیت دریافت کرد.

سالانه میلیون‌ها آمریکایی مبتلا به دیابت یا مشکلات گردش خون دچار زخم‌های غیرقابل التیام می‌شوند که فعالیت آن‌ها را محدود می‌کند یا حتی پاها و پاهایشان را تهدید می‌کند. این مشکلات معمولاً با استفاده از آخرین پیشرفت‌ها در درمان مراقبت از زخم برای ارائه درمان تخصصی برای بیماران با مشکلات سخت زخم پاسخ می‌دهند. مرکز مراقبت زخم به عنوان بخشی از بیمارستان یادبود جامعه به خدماتی از جمله: آزمایش عروقی، توانبخشی فیزیکی، مدیریت ادم لنفاوی، جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی و مشاوره تغذیه دسترسی دارد. پرستار مراقبت از زخم ما می‌تواند شما را در بیمارستان، کلینیک و/یا خانه‌های سالمندان محلی ببیند.

برای تعیین قرار ملاقات نیازی به ارجاع از یک ارائه دهنده پزشکی ندارید. لطفا با شماره 419-542-6692 تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را امروز تعیین کنید.