خاخام برجسته دی سی توسط درایور لیفت مورد حمله قرار می گیرد


wikicommons/Leodavidson

یک خاخام برجسته ارتدوکس صبح امروز توسط یک راننده لیفت در واشنگتن دی سی مورد حمله فیزیکی و لفظی قرار گرفت. پس از این حادثه راننده از محل متواری شد.

خاخام مناخیم شمتوف، مدیر چاباد جورج تاون و خاخام در پنتاگون، صبح یکشنبه دستور داد تا از طریق اپلیکیشن Lyft سفر کنند. مدت کوتاهی پس از اینکه شمتوف وارد ماشین شد، راننده به شمتوف گفت که از “انرژی” او خوشش نمی آید و از او خواست که از وسیله نقلیه خارج شود. پس از پیاده شدن شمتوف از ماشین، راننده نیز پیاده شد و “با V-1 برخورد کرد [Shemtov] در مورد صورت چندین بار با دستانش،» بر اساس گزارش عمومی حادثه اداره پلیس متروپولیتن.

شاید 30 ثانیه بعد از اینکه سوار ماشین شدم، به من بگوید که انرژی من را دوست ندارد و می‌خواهد از وسیله نقلیه خارج شوم… از او پرسیدم: «من چیزی نگفتم، کاری نکردم، چرا به من می گویید از وسیله نقلیه خارج شوم؟ شمتوف به یهودی واشنگتن گفت… و او اینگونه بود که “از لحظه ای که سوار ماشین شدی، من انرژی تو را دوست نداشتم” … او فقط چیزهای مسخره ای را به عنوان بهانه یا دلیلی برای بیرون آوردن من از خودرو می گفت. هفته

شمتوف گفت که راننده او را در خیابان تعقیب کرد، شروع به فحاشی به او کرد و سپس به صورت شمتوف ضربه زد و یارمولکه او را به زمین زد. بعد از اینکه شمتوف به سمت ماشین رفت تا سعی کند راننده را از ترک محل حادثه تا رسیدن پلیس باز دارد، شمتوف گفت که راننده «دوباره» به صورت او ضربه زد.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

شمتوف گفت: “هیچ چیزی من نگفتم، کاری انجام ندادم – او فقط به نوعی از “انرژی” من آزرده شد… من واقعاً مطمئن نیستم که او به چه انرژی اشاره می کند.”

در نتیجه این حمله، شمتوف بریدگی های متعددی بر روی صورت خود داشت. شمتوف گفت: “او با کلیدهایش حدود یک اینچ زیر کره چشم من را بریده بود.”

این حادثه توسط چندین رهگذر مشاهده شد و حداقل یکی از شاهدان در فیلم ضبط شد.

[email protected]



منبع