شما باید بدانید … ایلانا کورنبلات


ایلانا کورنبلات مجوز استفاده از عکس.

ایلانا کورنبلات در حال تحقق رویای دوران کودکی است. کورنبلات، ساکن بتسدا، مدت‌هاست درگیر فعالیت‌های یهودیان در این منطقه بوده است، برای BBYO در بالتیمور کار می‌کند، و مهم‌تر از همه، رفتن به کپیتال کمپ، یک کمپ تابستانی یهودیان واقع در وینسبرو، پنسیلوانیا، که بخش قابل توجهی از کمپینگ‌هایش را به خود جذب می‌کند. از منطقه DMV و دفاتر خود را در Rockville دارد.

اکنون، کورنبلات بیستمین سال حضور خود در کپیتال کمپ را جشن می گیرد و به دومین سال حضور خود در منطقه DMV نزدیک می شود که در نقش دستیار مدیر کمپ خدمت می کند، جایی که او کار می کند تا تجربه کمپی را که برای نسل بعدی بسیار عزیز است، ارائه دهد.

می توانید شغل خود را به عنوان دستیار مدیر کمپ توضیح دهید؟

من دستیار کارگردان در کاپیتال کمپ هستم که یک اردوگاه شبانه یهودی در آن منطقه است. و کار من این است که مشاوران و کارکنان شگفت انگیزی را برای تیم تابستانی خود استخدام کنم که با کمپینگان بین 7 تا 17 سال کار می کنند … و کمک می کنند تا تابستانی شگفت انگیز داشته باشیم. من همچنین بر برنامه‌های رهبری نوجوانان خود نظارت می‌کنم که عبارتند از: رهبران در آموزش برای دانش‌آموزان کلاس یازدهم و مشاوران در آموزش برای دانش‌آموزان کلاس دوازدهم.

چگونه به کار در کپیتال کمپ علاقه مند و درگیر شدید؟

کار تمام وقت برای کمپ پایتخت همیشه هدف من بوده است. من با رفتن به کاپیتال کمپ بزرگ شدم. من از هشت سالگی شروع به حضور در اردو کردم و به عنوان یک اردوگاه از طریق برنامه های رهبری بزرگ شدم، زمانی را به عنوان مشاور در تمام کالج گذراندم و سپس تابستان ها را در کمپ گذراندم در حالی که در نقش قبلی خود بودم، که به عنوان مدیر منطقه ای بود. BBYO. من همیشه در مورد کمپ های پایتخت هیجان زده و پرشور بودم – در مورد کاری که انجام می دهیم، در مورد ماموریت خود. به دست آوردن فرصتی برای نقل مکان به این شغل تمام وقت بسیار هیجان انگیز بود، و من می توانم از آموخته هایم در کمپ و در طول تابستان در کارکنان و چیزهایی که در شغل قبلی ام یاد گرفتم استفاده کنم و آن ها را در این شغل با هم ترکیب کنم.

سابقه حضور شما در اردو چیست؟

تابستان 2024 بیستمین تابستان من در کمپ خواهد بود. شروع کردم به کمپ زدن در روستای بنیامین خودمان که یکی از روستاهای ما برای کمپینگ های جوانتر است. از هشت سالگی شروع به حضور در اردو کردم. من در همه روستاهای اردوگاهی و هر دو برنامه رهبری نوجوانانمان بودم. و سپس مشاور کلاس ششم و هفتم و سپس دهیار و سرپرست گروه سنی ششم و هفتم بودم. و سپس من هماهنگ کننده برنامه CIT بودم. اکنون، من دستیار کارگردان تمام وقت هستم، بنابراین برای بیستمین تابستان بسیار هیجان‌زده هستم و از زمانی که به کمپ رفته‌ام، تابستانی را از دست نداده‌ام.

دلایلی که می خواستید در یک فضای یهودی کار کنید چیست؟

عضوی از جامعه یهودی بودن برای من همیشه مهم و خاص بود. من به مدرسه روزانه یهودیان، کنیسه و شبات می رفتم و تعطیلات همیشه در خانه من با خانواده ام اتفاق می افتاد. و با رفتن به کمپ های پایتخت و درگیر شدن در BBYO، همچنان اشتیاق خود را برای مشارکت در جامعه یهودی احساس می کردم. و از طریق آن برنامه ها و تجربیات، متوجه شدم که آنها نه تنها برای من اهمیت دارند، بلکه می توانند برای سایر کودکان و نوجوانان منطقه بسیار مهم باشند. و سپس این واقعاً بر تمایل من برای ادامه این کار، ادامه حضور حرفه ای در جامعه یهودی و ادامه کمک به ارائه تجربیات مهم به سایر بچه های یهودی و دانش آموزان یهودی تأثیر گذاشت.

آیا می توانید در مورد تجربه ای که اکنون در زمینه DMV کار می کنید به من بگویید؟

غوطه ور شدن بیشتر در این جامعه در DMV، آشنایی با فعالیت های مختلف یهودی که خانواده ها در اینجا درگیر هستند و آن را به اردو در تابستان وصل می کنیم بسیار عالی بود. من از زمانی که اینجا هستم بیشتر در مورد جامعه یاد گرفتم.

اهمیت شخصی انجام این کار چیست؟

انجام این کار شخصاً برای من مهم است نه تنها از تجربه شخصی خودم که در کمپ بزرگ شدم و مشاور در کمپ بودم. یکی از چیزهایی که قطعاً به چشم می خورد، دیدن اردونشینان سابق است که من در اولین سال کارم در کارمندان در سال 2014، زمانی که 11 ساله بودند، مشاور آنها بودم. اکنون، آنها رهبران اردوگاه هستند و مناطق مختلفی را رهبری می کنند، و مشاوران بازگشته نیز همین ارتباطات را برقرار می کنند. [that I had with them] با کمپینگ های خودشون بنابراین، این یک جنبه قدرتمند و مهم بود… و من فکر می‌کنم به‌طور گسترده‌تر، دستی در شکل‌دهی به این تجربیات برای اردونشینان و کارکنانمان داشته باشیم، و به آنها کمک کنیم رشد کنند و تجربیات معناداری داشته باشند و واقعاً احساس کنند که بخشی از جامعه هستند. چنین تجربه تابستانی قدرتمندی – بسیار ویژه است که بخشی از آن باشید.

هویت یهودی شما روزانه چه تأثیری بر شما می گذارد؟

کار کردن در یک سازمان یهودی به من حس هدفمندی می دهد. از زمانی که هر روز سر کار بیایید، احساس اجتماعی و تجربیات مشترکی که همه ما داریم و می‌توانیم با خانواده‌هایمان، با اردوگاه‌هایمان، با کارکنان خود به اشتراک بگذاریم، خاص است، و انجام آن روز و هر روز کاری است. واقعا فوق العاده من واقعاً دوست دارم هر روز بخشی از آن تجربه باشم.

[email protected]



منبع