شیرا فرانک به عنوان مدیر اجرایی جدید شبکه اهداکنندگان LGBTQ یهودی معرفی شد


شیرا فرانک. عکس از شیرا فرانک.

شبکه اهداکننده یهودی LGBTQ در 28 مارس اعلام کرد که Shira Frank – یک زن LGBTQ با روابط قوی با منطقه واشنگتن دی سی، تجربه قابل توجه جمع آوری کمک های مالی و مشارکت طولانی مدت در جامعه LGBTQ در دی سی – به عنوان مدیر اجرایی جدید خود در حالی که این شبکه به دنبال آن است، استخدام کرد. در مقیاس رشد کنند.

فرانک به شبکه می پیوندد – بزرگترین ماموریت منحصر به فرد برای جذب سرمایه و نوآوری به فضاهای یهودی و دگرباشان جنسی در جهان – در حالی که او به مشارکت LGBTQ که برای زندگی اوایل دهه 20 او در DC بسیار مهم بود، بازمی گردد.

فرانک گفت: “کاری که ما امیدواریم شبکه بتواند انجام دهد این است که واقعاً خاک را بکوبد و باغ را قادر به رشد واقعی کند.” ما می توانیم این چشم انداز را تکامل دهیم [Jewish LGBTQ spaces]. ما می‌توانیم پروژه‌های بسیار بیشتری را تأمین مالی و تأمین کنیم.»

این شبکه از زمانی که در سال 2021 توسط گروهی از افراد همفکر تأسیس شد، برای رسیدن به این هدف تلاش کرده است تا بودجه بیشتری را به این جوامع ارائه دهد. بنیانگذاران به دنبال کشف امکانات در تلاش‌های بشردوستانه در جامعه LGBTQ یهودی بودند تا کیفیت زندگی بالاتری را برای یهودیان LGBTQ فراهم کنند.

این شبکه اولین سری کمک های مالی آزمایشی خود را برای اهداف یهودی LGBTQ در سال 2023 راه اندازی کرد، و عضویت آن اخیراً دو برابر شده است، و به سازمان فرصتی محکم برای گسترش گسترش می دهد، زیرا امیدوار است با ایجاد ارتباط بین اهداکنندگان، ارائه آموزش، جامعه یهودی LGBTQ را در سراسر جهان پل کند. و منابع دیگر برای یهودیان LGBTQ در جوامع مختلف.

و فرانک در نهایت برای این نقش کاملاً مناسب بود، زیرا در طول 20 سال گذشته بیش از 30 میلیون دلار در حالی که برای چندین شرکت کار می کرد جمع آوری کرد.

فرانک همچنین تجربه زیادی در جامعه یهودی دارد، او برای بیش از سه سال در مدرسه روزانه یهودی میلتون گوتسمن در دی سی و در خیابان جی به مدت هفت سال کار کرده است، جایی که در پروژه های جمع آوری کمک های مالی عظیم برای هر دو سازمان کار کرده است.

سرسختی، خلاقیت، فداکاری و توان جذب سرمایه Shira بی رقیب است. استوارت کورلندر، یکی از بنیانگذاران LGBTQ یهودی، گفت: دهه ها تجربه او در داخل و خارج از جامعه یهودی، همراه با همکاری استراتژیک او با شرکای دانشگاهی، شرکتی و دولتی، او را به یک کاندیدای ایده آل برای همکاری با شبکه اهداکنندگان مختلف ما تبدیل کرده است. شبکه اهداکننده (Kurlander یکی از اعضای گروه مالکان Mid-Atlantic Media، ناشر هفته یهودی واشنگتن است.)

بازگشت به جامعه LGBTQ یهودی چیزی است که نشان دهنده یک لحظه کامل برای فرانک است، که توانست شور و اشتیاق را در زندگی خود نسبت به فضاها و فعالیت های LGBTQ یهودی زنده کند و اکنون می تواند تأثیر زیادی در بهبود تجربیات داشته باشد. یهودیان LGBTQ در سراسر جهان و در جامعه DC.

زمانی که در اوایل 20 سالگی و در دی سی بودم، واقعاً به عنوان یک داوطلب، نه به صورت حرفه ای، درگیر مسائل یهودی LGBTQ بودم. و پس از آن من تا به حال، حدود 10 سال بعد، دیگر درگیر مسائل همجنسگرایان یهودی نبودم.

فرانک اضافه کرد که کار در این فضا مهم است، زیرا جامعه یهودی LGBTQ سرمایه گذاری های مالی بشردوستانه اندکی دریافت می کند، که به گفته او تا حدی ناشی از این واقعیت است که آنها یک “گروه اقلیت در یک گروه اقلیت” هستند.

فرانک به مطالعه ای اشاره کرد که نشان داد تنها 1/1 درصد از دلارهای بشردوستانه در ایالات متحده صرف دگرباشان جنسی می شود و گفت که این امر به عنوان یک «تفاوت دیوانه کننده» از کل جمعیت LGBTQ در ایالات متحده عمل می کند، بدون اینکه به زیرمجموعه یهودی آن گروه اشاره کنیم. .

و بخشی از راهی که فرانک و شبکه در تلاش برای پر کردن شکاف هستند این است که یهودیان LGBTQ را در هر دو حوزه هویت خود درگیر کنند و به آنها راهی برای حمایت و “پیدا کردن راهی برای مشارکت همجنسگرایان” بدهند.

“[It’s important to be] فرانک گفت: برقراری ارتباط مجدد، واقعاً استفاده از قدرت فرهنگ ها و جوامع، هم یهودیان و هم LGBTQ، و اذعان به اینکه این قدرت بسیار زیاد است.

فرانک همچنین خوشحال است که بخشی از تلاش‌های شبکه برای ارتقای رهبران یهودی LGBTQ و دادن ابزارهای مورد نیاز برای ادامه ارائه جوامع ایمن و ایجاد و تأمین مالی برنامه‌ها – مانند برخی از برنامه‌هایی که فرانک در دی‌سی به آن پیوست و به گفته او او را تغییر دادند. زندگی

و این هدفی است که فرانک احساس می‌کند می‌تواند در نقش جدید خود به آن دست یابد، زیرا او می‌گوید که یک هویت و روحیه قوی در بین یهودیان LGBTQ وجود دارد که آنها را به ارتفاعات بیشتری سوق می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد بر ناملایمات غلبه کنند.

فرانک گفت: «من با افراد با هر هویتی معاشرت کرده‌ام، اما چیزی منحصر به فرد وجود دارد که در یهودیان LGBTQ کشف کرده‌ام، که سرسختی خاص، سخاوت خاصی و تمایل خاصی برای سرپیچی از قوانین است. «اما نه به روشی معمولی که خانه را بسوزانید، بلکه درک اینکه چگونه مانند آب از روی صخره ها بدوید. ما ابزارهایی داریم که برای زنده ماندن باید یاد بگیریم.»

[email protected]



منبع