مدارس کمپ میل وکر را به عنوان مدیر معرفی می کنند


خاخام مردخای وکر. عکس توسط خاخام موردخای وکر.

خاخام موردخای وکر گفت که ایده هایی برای آکادمی هنرهای زیبای یهودی لئو برنشتاین، یک مدرسه ابتدایی خصوصی، و مرکز یادگیری سیلور اسپرینگ، پیش دبستانی، زمانی که در تابستان امسال مدیر شود، دارد.

اما Wecker هیچ تغییری را فوراً اعمال نمی کند.

او گفت: “من می خواهم قبل از هر گونه تغییری فرهنگ مدرسه را بدانم.” من می‌خواهم با این نقاط قوت بیشتر آشنا شوم و سپس برای ساختن یک محصول عالی حتی بهتر تلاش کنم.»

این موسسات در مجموع حدود 100 دانشجو ثبت نام می کنند.

وکر، 67 ساله، که خود را به عنوان “متولد و پرورش یافته” در سیلور اسپرینگ توصیف می کند، تقریباً دو دهه در آموزش یهودیان کار کرده است و در چندین مدرسه در امتداد ساحل شرقی در سمت های رئیس خدمت کرده است. وکر در بالتیمور زندگی می کند، اما گفت که برای کار در منطقه واشنگتن، به ویژه زیر چتر مرکز یهودیان سیلور اسپرینگ در کمپ میل، که توسط مرشد وکر، خاخام هرزل کرانز، تأسیس شده است، هیجان زده است.

وکر توضیح داد: «این مدرسه برای من بسیار خاص است، زیرا والدینم از اعضای کنیسه خاخام کرانز بودند. “این یک فرصت فوق العاده برای حمایت از او و تلاش هایش است.”

وکر در جایی که اکنون یشیوای واشنگتن بزرگ نامیده می شود، شرکت کرد. او گفت که از راهنمایی‌های کرانز پیروی می‌کند، که راهنمایی و توصیه‌هایی را از پرسش‌های یهودیان الهی تا توصیه‌های ازدواج ارائه می‌کرد.

کرانز گفت: “هر مشکلی که آنها دارند، هر چیزی که دوست دارند در مورد آن صحبت کنند، می آیند و آن را با من روشن می کنند.” من به مردم نمی گویم کاری انجام دهند، اما [Wecker] نظرات من در مورد یهودیت و زندگی را دوست داشتم. او در ادامه زندگی خود را به آموزش یهودیان پرداخت. فکر می‌کنم نقش مهمی – نمی‌توانم بگویم تنها نقش – در این که او چگونه می‌خواهد خود را وقف کند بازی کردم.»

کرانز فکر می کند که وکر با توجه به اشتیاق او به آموزش یهودیت و تجربه گسترده اش در این زمینه، مناسب است.

او بسیار ملایم، بسیار باهوش و کاملا متعهد به ترویج یهودیت است. او زندگی خود را وقف یک چیز بسیار شخصی می‌کند، کرانز گفت: «می‌توانی چیزی بهتر از آن بگیری؟»

دختر کرانز، چایا کرانز، مدیر اجرایی مرکز یهودیان بهار نقره ای است. چایا کرانز نیز مانند پدرش فکر می‌کند که سبک “شخصی، گرم، جذاب، کار تیمی” وکر برای آکادمی هنرهای زیبای یهودی و مرکز یادگیری سیلور اسپرینگ نوید خوبی خواهد داشت.

چایا کرانز گفت: “او باعث می شود احساس کنید عضو تیم هستید، او همیشه می خواهد با شما کار کند.” او بسیار مراقب است.»

چایا کرانز گفت که وکر علاقه مند است که روز مدرسه را زودتر شروع کند، بنابراین مدرسه در بعدازظهرهای جمعه زودتر منتشر می شود و به خانواده ها زمان بیشتری برای آماده شدن برای شبات می دهد.

وکر معتقد است یکی از بزرگترین نقاط قوت مؤسسات، رویکرد فردی آنها به آموزش است. او می‌خواهد به «خط ظریف» بین پوشش مطالب برای کل کلاس و شخصی‌سازی آموزش برای هر دانش‌آموز ادامه دهد.

“هدف من این است که هیچ کودک یهودی پشت سر نماند. هر کودکی به محیطی نیاز دارد که در آن به درستی به چالش کشیده شود.» وکر گفت: «هدف فقط مطالعه متون و سنت های یهودی نیست، بلکه القا کردن تعهد به تداوم یهودی است.»

وکر قرار است در ماه جولای کار خود را به عنوان مدیر آغاز کند، اگرچه او قبلاً چندین ماه است که با آکادمی هنرهای زیبای یهودی و مرکز یادگیری سیلور اسپرینگ به عنوان مشاور کار می کند.

وکر درباره زمان خود گفت: «این واقعاً مثبت بوده است، معلمان زیادی، والدین زیادی، دانش‌آموزان زیادی هستند که عمیقاً به مدرسه متعهد هستند.»

مولی زاتمن یک نویسنده مستقل است.

The post مدارس کمپ میل وکر را به عنوان مدیر معرفی کردند اولین بار در هفته یهودی واشنگتن پدیدار شد.