مارس را با صرفه جویی در اپل واچ، SSD های سامسونگ و موارد دیگر آغاز کنید


معاملات How-To Geek شامل اپل، Roborock و Samsung
اپل، روبوروک، سامسونگ

به هفته اول اسفند خوش آمدید! باورش سخت است که بهار فقط 20 روز دیگر است، اما به سرعت در حال آمدن است، و ما چند معامله برای شروع درست ماه داریم. در این هفته، صدها دلار در خرید ابزارهای پوشیدنی، تلویزیون های هوشمند، جاروبرقی ربات و موارد دیگر صرفه جویی کنید.

اپل واچ سری 8 (41 میلی متر) با قیمت 329 دلار (70 دلار تخفیف)

شخصی که با اپل واچ سری 8 به تماس پاسخ می دهد
سیب

وقتی صحبت از فناوری پوشیدنی به میان می آید، یک نام بر فضا غالب است: اپل. این هفته، می‌توانید آخرین ساعت‌های سری 8 این شرکت را با قیمتی جدید و کم‌العاده خریداری کنید. مدل ارائه شده در معامله امروز نسخه 41 میلی‌متری است که برای کاربرانی که مچ‌های کوچک‌تری دارند یا فقط می‌خواهند ظاهری مینیمالیستی داشته باشند، عالی است. علیرغم اندازه آن، هنوز هم می‌تواند مجموعه عظیمی از داده‌های مفید سلامتی، از جمله ضربان قلب، قرائت‌های ECG و سطح اکسیژن خون را جمع‌آوری کند. همچنین یک صفحه نمایش همیشه روشن، مقاومت در برابر آب و بسیاری از ویژگی های تناسب اندام دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تمام معیارهایی را که برای سلامت کلی شما مهم هستند ردیابی کنید.

Roborock S7 MaxV Ultra به قیمت 1059.99 دلار (340 دلار تخفیف)

گرافیک تبلیغاتی Roborock S7 MaxV Ultra با مکش 5100Pa
Roborock

بهترین جاروبرقی ربات در خط تولید Roborock ارزان نیست، اما در ازای پول نقد، در ازای آن پول زیادی نیز دریافت می کنید. زمانی که S7 MaxV Ultra درست کمتر از یک سال پیش رونمایی عمومی کرد، تیم بررسی ما آن را یک بسته کامل نامید. این جاروبرقی یک مکش 5100 پاسکال پیشرو در صنعت، یک باتری عظیم 5200 میلی آمپری برای جلسات نظافت طولانی مدت و یک داک خالی خودکار که گرد و غبار و زباله های S7 MaxV Ultra شما را تا زمانی که آماده شوید در خانه شما جمع می کند را در خود ذخیره می کند. از بین بردن آن – همه به خودی خود.

تلویزیون 83 اینچی Sony Bravia XR A90J با قیمت 4498 دلار (1501.99 دلار تخفیف)

سونی براویا XR روی قفسه ای در اتاق نشیمن نشسته است
سونی

تلویزیون هوشمند Bravia XR سونی تقریباً از هر نظر افراطی است و اکنون با تخفیف شدید همراه است. با 83 اینچ، این تلویزیون مجهز به Google TV دارای نمایشگر عظیم 4K، رنگ‌های واقعی و پردازش هوشمند حرکت است که حتی در صحنه‌های با حرکت سریع، تاری را از بین می‌برد. با Google TV داخلی، به محتوای زیادی از برنامه‌های مورد علاقه خود، از جمله Netflix، Disney+، و Hulu دسترسی دارید، و حتی با Google Assistant و Alexa پشتیبانی می‌شود تا بتوانید به آن بگویید با دستورات صوتی ساده چه کاری انجام دهد. بهترین از همه این است که می توانید تلویزیون 83 اینچی Bravia XR را امروز با کمترین قیمت از زمان عرضه آن در سال 2021 تهیه کنید.

معاملات بیشتر در این هفته

نمای نزدیک از SSD داخلی Samsung 870 EVO 4TB SATA III
سامسونگ

آیا فضایی برای پس انداز بیشتر دارید؟ در اینجا چند تخفیف اضافی وجود دارد که در این هفته یافتیم، با سه کالا به بهترین قیمت‌های خود تا کنون.