مشارکت به دانشجویان چارلز ای. اسمیت اجازه می دهد تا تجربیات بین فرهنگی را با همتایان کاتولیک به دست آورند.


دانش‌آموزان مدرسه روزانه یهودی چارلز ای. اسمیت و دبیرستان اسقف مک‌نامارا در بین بازدید از موزه ناهار می‌خورند. عکس ها از مدرسه روزانه یهودی چارلز ای. اسمیت

دانش آموزان دبیرستانی در مدرسه روزانه یهودی چارلز ای. اسمیت در واشنگتن دی سی، به دلیل مشارکت بین مدرسه و دبیرستان اسقف مک نامارا، یک مدرسه کاتولیک صلیب مقدس در فارستویل، مریلند، تجربیات قومی و مذهبی بین فرهنگی به دست می آورند. طبق گزارش US News & World Report بیش از 95 درصد ثبت نام اقلیت ها.

در 10 آوریل، هیئتی از دانش آموزان و اساتید مدارس در یک سفر میدانی شرکت کردند که در آن از موزه ها، از جمله موزه یادبود هولوکاست ایالات متحده در دی سی بازدید کردند و برنامه هایی برای بازدید از موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار اسمیتسونیان داشتند.

هیئت ها همچنین زمانی را اختصاص دادند تا در مورد آنچه که در طول ناهار بین بازدید از موزه یاد گرفتند صحبت کنند.

این همکاری بیش از دو سال پیش آغاز شد، زمانی که یک اهداکننده مشترک به نام آلن ملتزر خاخام میچل مالکوس و جان بارنهارت، روسای مربوطه JDS و BMHS را معرفی کرد.

«به دیدار او رفتم [Barnhardt] در مدرسه او و کمی با مدرسه آنها آشنا شدم و با او آشنا شدم. «وقتی وارد می‌شدم، آنها راهروی ورودی را با بیانیه مأموریت و ارزش‌هایشان دارند. داشتم آن‌ها را می‌خواندم، و دقیقاً مثل زمانی بود که وارد JDS می‌شوید که مأموریت و ارزش‌های اصلی ما را می‌بینید… هسته پیام‌ها بسیار شبیه بودند، بنابراین من بلافاصله احساس راحتی کردم.»

این دو پس از آشنایی بیشتر با یکدیگر، برنامه‌ای را آغاز کردند که در آن دانش‌آموزان و اساتید دبیرستانی را مبادله کردند و اعضای شرکت‌کننده وقت خود را در مدرسه دیگر سپری کردند و جای همتایان خود بودند.
تی

او دومین سالی است که در این برنامه برگزار می شود، و آنها افراد بیشتری را تشویق می کنند که در آن شرکت کنند، حتی برخی از آنها دو بار شرکت می کنند. این تبادل با سفر میدانی تکمیل می شود و منجر به شکل گیری دوستی بین شرکت کنندگان می شود.

ما توانستیم با هم ارتباط برقرار کنیم و شباهت های زیادی در یکدیگر ببینیم. خدیجاتو بورلی دیالو، دانش آموز کلاس اسقف مک نامارا در سال 2025، گفت: در پایان روز، ما نوجوان هستیم، اما به یک موسیقی گوش می دهیم، لباس های مشابه را دوست داریم، برنامه های تلویزیونی مشابهی را تماشا می کنیم. سفر میدانی و برنامه تبادل در JDS.

بورلی دیالو اضافه کرد که خارج شدن از «حباب» که دانش‌آموزان اغلب می‌توانند خود را در آن بیابند، تجربه‌ای غنی بود و گفت که قبل از این برنامه، او هرگز واقعاً با یک فرد یهودی ملاقات نکرده بود.

این همکاری به من اجازه داد دوستان و افرادی را که اکنون در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم و در مورد تجربیاتشان با آنها پیامک ارسال می‌کنم، پیدا کنم. می توانم بگویم که اکنون دوستان یهودی دارم، و این چیزی است که قبلاً قادر به انجام آن نبودم – و این چیزی است که اکنون افراد در دانشگاه می توانند بگویند. بورلی دیالو گفت: من در مورد تاریخ یهود می دانم، من در مورد یهودیان می دانم.

بخش دیگری از برنامه که تجربه یادگیری را افزایش می دهد این است که همه چیز به صورت شخصی است و یک ارتباط انسانی وجود دارد. این باعث می شود که ارتباط با آنچه آموزش داده می شود آسان تر شود.

«اگر فقط چیزهایی در مورد مردم کاتولیک می شنیدم، چندان مفید نبود. زیو مندلسون، یکی از شرکت کنندگان، گفت که ما بتوانیم واقعاً با دانش آموزان کاتولیک به یک مدرسه کاتولیک برویم و با آنها صحبت کنیم، با مدیران صحبت کنیم، با معلمان صحبت کنیم و ببینیم چه چیزی متفاوت است و چه چیزی مشابه است. کلاس یازدهم در JDS.

ایده یادگیری خارج از کلاس درس از منابع فرهنگی اولیه چیزی است که مالکوس و بارنهارت هر دو از اینکه بتوانند به دانشجویان و اساتید خود ارائه دهند هیجان زده بودند.

و با توجه به اینکه اوضاع در دو سال گذشته چقدر خوب پیش رفته است، این تلاشی است که مالکوس گفت امیدوار است در سال‌های آینده آن را گسترش دهد.

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تبادلات اساتید ادامه دارد و سپس، همانطور که اشاره کردم، می‌خواهیم جوامع والدین را در گفتگو مشارکت دهیم. مکان های بسیار کمی وجود دارد که در آن محیط قابل اعتمادی وجود داشته باشد که در آن افراد از گروه های قومی مختلف بتوانند با هم گرد هم آیند تا در مورد مسائل و مشکلات جامعه ما صحبت کنند، اما همچنین با یکدیگر به شیوه ای واقعا عمیق آشنا شوند.

او افزود که در حالی که هیچ چیز مشخص نیست، او امکان یافتن شرکا برای برنامه های مشابه با دانش آموزان جوان را بررسی خواهد کرد.

حمایت گسترده ای از مشارکت در سراسر دولت، والدین، دانش آموزان و معلمان به عنوان چیزی که می تواند به همه کمک کند تا در شغل خود و به عنوان مردم بهتر عمل کنند، وجود داشته است.

لیزا واردی، مدیر دبیرستان در JDS گفت: «ارتباط انسانی واقعاً درک و درک و همدلی و مردم را تسهیل می‌کند. ما فقط می‌خواهیم دانش‌آموزانی مهربان و دلسوز پرورش دهیم که بیرون بروند و دنیا را تغییر دهند. و اسقف مک نامارا هم همین را می خواهد. ارتباط انسانی مهمترین چیز است و ایجاد آن به زمان نیاز دارد.»

[email protected]



منبع