نکات و پاسخ های امروز اتصالات NYT برای 16 آوریل (#310)


Connections یک بازی از نیویورک تایمز است که شما را برای یافتن ارتباط بین کلمات به چالش می کشد. آسان به نظر می رسد، اما اینطور نیست—دسته های اتصالات می توانند تقریباً هر چیزی باشند، و معمولاً کاملاً خاص هستند. اگر به دستی برای دریافت پاسخ نیاز دارید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.



اتصالات چیست؟

Connections یک بازی از نیویورک تایمز است. هدف ساده است: 16 کلمه را در گروه های 4 تایی مرتب کنید. هر گروه از کلمات با ایده یا موضوع مشترک به هم متصل می شوند. آن عنصر مشترک می تواند هر چیزی باشد. ما همه چیز را دیده‌ایم، از بازی‌هایی که به تعداد حروف در کلمات تکیه می‌کنند تا دسته‌هایی که از شما می‌خواهند یک حرف اضافی در انتهای کلمه پیدا کنید. گاهی اوقات آنها به اقتصاد اشاره می کنند، گاهی اوقات آنها به افسانه ها اشاره می کنند. نمی توان گفت که چه نوع ارتباطی بین کلمات وجود خواهد داشت.

هنگامی که مطمئن شدید که ارتباط را درک می کنید، 4 کلمه را انتخاب کنید، سپس روی “ارسال” ضربه بزنید. شما در مجموع فقط چهار تلاش دارید، بنابراین زیاد از حدس زدن خوشحال نباشید.


نکاتی برای دسته بندی اتصالات امروزی

در اینجا چند نکته کوچک برای شروع بازی 310th Connections آورده شده است:

  • رنگ زرد: همچنین، مات و مبهوت.
  • سبز: انتشارات.
  • آبی: همچنین یکنواخت.
  • رنگ بنفش: بهترین مناظر در خانه.

دسته بندی ارتباطات امروزی چیست؟

تابلوی اتصالات پر نشده 16 آوریل.

اگر هنوز به کمک نیاز دارید، دسته بندی های واقعی عبارتند از:

  • رنگ زرد: Flabbergast
  • سبز: کمی از روزنامه نگاری
  • آبی: در همان هواپیما
  • رنگ بنفش: بخش های تئاتر

پاسخ های امروز NYT Connections

همه دسته بندی ها برای 16 آوریل پر شدند.

Flabbergast (زرد):

کف، سنگ، شوک، سورپرایز

بیت از روزنامه نگاری (سبز):

مقاله، ویژگی، گزارش، داستان

در همان هواپیما (آبی):

یکنواخت، مسطح، هم سطح، هم سطح

بخش های تئاتر (بنفش):


بالکن، جعبه، ارکستر، صحنه

چگونه این بازی اتصالات را حل کردیم؟

16 آوریل شبیه یک بازی کاملاً عادی بود.

اولین گروه از کلماتی که متوجه شدیم گروه زرد بود که “Flabbergast” نام داشت. از آنجایی که تقریباً مترادف یکدیگر بودند، شوک و غافلگیری از بین رفته بودند، سپس با مرور کلمات باقیمانده برای کلمات دیگری که می توانند به همان معنی باشند، ما را به سرعت به زمین انداخت و تکان داد.

بعد، متوجه شدیم که یکنواخت، هم تراز، و سطح نیز می توانند مترادف باشند، و این که مش های مسطح به خوبی با ایده کلی هماهنگ است. آنها رده آبی، “در همان هواپیما” را تشکیل دادند.

ارکستر و بالکن بلافاصله صندلی کنسرت یا تئاتر را به ذهن متبادر می‌کند، و زمانی که ما در آن مسیر بودیم، جعبه و صحنه تنها کلمات قابل اجرا بودند. واکنش اولیه ما درست بود: مقوله بنفش «بخش‌های تئاتر» بود.

در آخر، ما مقاله، ویژگی، گزارش و داستان را با هم قرار دادیم که «بیت از روزنامه‌نگاری» بود. این کمی خنده دار است که ما ابتدا آن یکی را ندیدیم، اما واقعاً هیچ پیش بینی ترتیبی وجود ندارد که شما اتصالات را ببینید.


چگونه دسته بندی اتصالات را حدس می زنید؟

هیچ راه سریع و مطمئنی برای نزدیک شدن به Connections مانند Wordle وجود ندارد، زیرا Connections الگوریتمی نیست. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشت که می تواند کمک کند.

  1. به دنبال قسمت های مشابه گفتار باشید. آیا برخی از کلمات فعل و برخی دیگر اسم هستند؟ برخی از صفت ها هستند؟ سعی کنید به صورت ذهنی آنها را بر اساس آن دسته بندی ها گروه بندی کنید و ببینید آیا الگوهای دیگری از شما خارج می شود یا خیر.
  2. آیا کلمات مترادف هستند؟ گاهی اوقات دسته ها فقط مترادف یک عبارت یا بسیار نزدیک به مترادف هستند. با این حال، خیلی روی این موضوع تکیه نکنید. گاهی اوقات، Connections به عمد کلماتی را که هستند پرتاب می کنند گاهی مترادف برای گمراه کردن شما
  3. سعی کنید کلمات را بگویید. گاهی اوقات، گفتن کلمات کمک می کند. یکی از معماهایی که دیدیم شامل کلمات برو، نرخ، سریعتر، کلیپ، سرعت، سرعت، حرکت، رفت و آمد، و عجله بود – که همه اینها آشکارا با ایده حرکت مرتبط هستند. با این حال، وقتی آنها را می‌گویید، کمی واضح‌تر می‌شود که فقط چهار چیز (برو، حرکت، عجله، سریع‌تر) چیزهایی هستند که در واقع برای ترغیب کسی به حرکت می‌گویند.
  4. منتظر شاه ماهی قرمز باشید. اتصالات معمولاً کلماتی دارند که می توانند به طور معقول و در عین حال نادرست با هم گروه بندی شوند. به عنوان مثال کلمات Bud، Corona و Light را در نظر بگیرید. ممکن است به طور غریزی این سه کلمه را با هم ببینید و فرض کنید که آنها در یک دسته بندی مرتبط با آبجو با هم ترکیب شده اند – اما اینطور نبود.
  5. به دنبال کلمات متمایز باشید. اگر کلمه‌ای در تابلوی شما چندین معانی ندارد یا واقعاً می‌تواند در یک زمینه استفاده شود، سعی کنید از آن کلمه به عنوان مبنایی برای یک دسته استفاده کنید.
  6. تخته را به هم بزنید. گاهی اوقات، حرکت دادن کلمات به شما کمک می کند به روش های جدیدی به آنها نگاه کنید.


اگر این یکی را حل نکردید، خیلی بد نباشید – همیشه فردایی وجود دارد! و این کلمات ممکن است با موضوعی که به آن علاقه دارید همسو باشد و به شما اجازه دهد تا در رقابت پیش بروید.



منبع