هدفون های ANC جامد با قیمت تکان دهنده ای خوب


خوراکی های کلیدی

  • این هدفون ها دارای طراحی جمع و جور با گزینه های مناسب و مقاومت در برابر آب هستند.
  • امضای صدای سرگرم کننده با کیفیت باس شگفت انگیز و کدک تطبیقی ​​aptX موجود.
  • حذف نویز چشمگیر و عملکرد میکروفون زیر 100 دلار.


این روزها وقتی صحبت از هدفون های بی سیم می شود، می تواند تعجب آور باشد که چقدر می توانید برای پول خود دریافت کنید. در حالی که کمتر از 10 سال پیش، صدها هدف برای مجموعه ای از هدفون هایی که مشکلات قابل توجهی داشتند هزینه می کردید، اکنون هدفون های زیر 100 دلاری زیادی وجود دارد که عملکرد عالی دارند. هدفون‌های EarFun Free Pro 3 نمونه‌ای عالی هستند و با وجود اینکه کامل نیستند، برای بسیاری از افراد گزینه‌ای عالی هستند.

EarFun Free Pro 3

EarFun Free Pro 3

EarFun Free Pro 3 فقط یک مجموعه خوب از هدفون نسبت به قیمت نیست، بلکه مجموعه خوبی از هدفون های دوره ای است. اگر بتوانید با کنترل‌های کمی سخت و بدون حسگر داخل گوش کنار بیایید، نمی‌توانید نسبت به قیمت آن بهتر عمل کنید.

عمر باتری
حداکثر 33 ساعت

مورد شارژ گنجانده شده است؟
آره

نام تجاری
EarFun

کدک های پشتیبانی شده
AAC، SBC، aptX Adaptive

بلوتوث
5.3

قیمت
79.99 دلار

رتبه بندی IP
IPX5

حالت پیشنهاد انفرادی؟
خیر

اندازه درایور
7 میلی متر

نوع شارژ
USB-C، بی سیم

رنگ ها
قهوه ای مشکی، آبی دریایی، نقره ای سفید

پورت شارژ
USB-C

لغو شدن سر و صدا
آره

طرفداران

  • صدای عالی نسبت به قیمت
  • پشتیبانی از بلوتوث چند نقطه ای مفید است
  • عمر باتری خوب
  • کنترل ها از طریق برنامه EarFun قابل تنظیم هستند
منفی

  • کنترل های لمسی دشوار هستند
  • گزینه های تناسب برای همه مناسب نیستند

طراحی جمع و جور و ساختار ارتجاعی

Earfun Free Pro 3 داخل قاب شارژ
جروم توماس / How-To Geek


من معمولاً در مورد هدفون خوش شانس هستم، زیرا نکات متوسطی که شرکت‌ها تمایل دارند به عنوان پیش‌فرض از آن استفاده کنند معمولاً برای من خوب عمل می‌کنند. اگر این شما را توصیف نمی کند، خوشحال خواهید شد که بدانید EarFun شامل چهار مجموعه دیگر از نکات سیلیکونی در جعبه است. حتی بهتر از آن، آنها همچنین دارای “بالهای” داخل گوش هستند تا به عنوان تثبیت کننده عمل کنند. هر کسی یک تناسب کامل پیدا نمی‌کند، اما نمی‌توان گفت که EarFun تلاش نمی‌کند.

در حالی که آن ها سخت ترین هدفون های جهان نیستند، Free Pro 3 دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب IPX5 است. این بدان معناست که، در حالی که نمی خواهید آنها را به سادگی در یک لیوان آب غوطه ور کنید، پوشیدن آنها در دوچرخه سواری در زیر باران آنها را خراب نمی کند.

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی که ممکن است برخی افراد از آن غافل شوند، اندازه کوچک کیف شارژ است. حتی در مقایسه با برخی از مدل‌های پرچم‌دار، این یک قاب باریک و جمع‌وجور است که در جیب‌های بیشتری نسبت به سایر هدفون‌های مشابه جای می‌گیرد.

امضای صدای سرگرم کننده

هدفون Single Earfun Free Pro 3 در زاویه
جروم توماس / How-To Geek


EarFun Free Pro 3 دارای درایورهای نسبتاً کوچک 7 میلی متری است، اما از روی صدا نمی توانید آن را حدس بزنید، به خصوص اینکه گاهی اوقات صدای بیس چقدر بزرگ است. به نظر می‌رسد این شرکت همیشه می‌خواهد چیز غیرمنتظره‌ای را در هدفون‌های خود قرار دهد، و در این مورد، کدک aptX Adaptive است که کیفیت صدای بهتری را برای برخی از کاربران اندروید ارائه می‌دهد.

امضای صدا در اینجا قطعا سرگرم کننده است، اما به خصوص دقیق نیست. اگر می‌خواهید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را اجرا کنید، این آهنگ‌ها عالی هستند، و صادقانه بگوییم، افراد زیادی به دنبال صدای بی‌نقص و با کیفیت مرجع از هر هدفون نیستند، چه برسد به مجموعه‌ای با این قیمت.

با گوش دادن به “Colorado” استفان استیلز، موسیقی برای مجموعه ای از هدفون ها با این قیمت به طرز شگفت آوری واضح و کامل به نظر می رسد. آوازها تا حدودی جلوتر هستند، اما آهنگ اینطوری میکس می شود و من به راحتی می توانم تمام سازها و هارمونی های آوازی را بشنوم. تغییر از EQ پیش‌فرض به پیش‌تنظیم Rock EQ، سازهای کوبه‌ای را به سمت جلو هل می‌دهد و پایین‌ها را افزایش می‌دهد، اما همچنان عالی به نظر می‌رسد.


در صف “Chicken Bone Circuit” از RJD2، من تا حدودی متعجب شدم که آهنگ پایین به اندازه آهنگ قبلی چشمگیر نبود، اما همه چیز خوب و تند به نظر می رسید. خط ارگ باس بدون اینکه طاقت فرسا باشد وجود داشت، و طبل ها به طرز شگفت انگیزی عریض و به طرز دلنشینی بدون هیچ گونه لحن آزاردهنده ای به صدا درآمدند.

حذف نویز شگفت‌انگیز و پاک کردن تماس‌ها

هدفون Single Earfun Free Pro 3
جروم توماس / How-To Geek

چیزی که وقتی شروع به بررسی EarFun Free Pro 3 کردم انتظارش را نداشتم این بود که تا چه حد تحت تاثیر حذف نویز فعال (ANC) قرار می گرفتم. اگر بخواهیم کاملاً منصف باشیم، فناوری ای که در هدفون های پرچمدار پیدا می کنید را از بین نمی برد، اما همچنان به طرز شگفت انگیزی خوب است. برای کمتر از 100 دلار، به طور جدی چشمگیر است.


متأسفانه، حالت عبور داخلی یا شفافیت چندان مؤثر نیست. این چیزی است که تنها چند شرکت مانند اپل و سونی واقعاً موفق شده اند آن را شکست دهند، بنابراین من آنقدرها تعجب نمی کنم.

وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، آرایه میکروفون به خوبی صدای شما را می‌گیرد. همچنین به نظر می رسد که کار مناسبی برای جلوگیری از نویز انجام می دهد. قرار نیست از بالای یک کوه بادخیز تماس بگیرید، اما یک روز نسیم دردسری برای شما ایجاد نخواهد کرد.

کنترل های لمسی مزاجی

Earfun Free Pro 3 با یک هدفون خارج از جعبه شارژ
جروم توماس / How-To Geek

در حالی که EarFun سال‌ها است که هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند، این شرکت هنوز همه چیز را حل نکرده است، و کنترل‌ها یک مسئله هستند. در چندین محصول از EarFun، متوجه شده ام که کنترل ها یا بیش از حد حساس هستند، یا بیش از حد حساس، یا هر دو، به نوعی. این موضوع در مورد Free Pro 3 نیز وجود دارد.


خبر خوب این است که می توانید تقریباً هر جنبه ای از کنترل ها را با استفاده از برنامه EarFun که برای آیفون و اندروید در دسترس است، سفارشی کنید. نکته منفی این است که مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، هدفون‌های هدفون سنسوری ندارند تا تشخیص دهد که آیا واقعاً آنها را پوشیده‌اید یا نه. این بدان معنی است که برخلاف بسیاری از هدفون های دیگر، بیرون کشیدن آنها از گوش، پخش را متوقف نمی کند.

از سوی دیگر، این برنامه دارای برخی ویژگی‌های مفید است، مانند تنظیمات EQ از پیش تعیین شده و یک منحنی EQ سفارشی که می‌توانید خودتان آن را شماره‌گیری کنید. اگر مرتباً تلویزیون تماشا می‌کنید یا با هدفون‌های هدفون بازی می‌کنید، برنامه دارای حالت بازی است که می‌توانید برای کاهش تأخیر آن را تغییر دهید.

عمر باتری خوب و شارژ بی سیم

پایین جعبه شارژ
جروم توماس / How-To Geek

EarFun ادعا می کند حداکثر عمر باتری 7.5 ساعت برای Free Pro 3 است، اما با این فرض که شما از ANC استفاده نمی کنید. با فعال کردن ANC، می‌توانید حداکثر تا شش ساعت انتظار داشته باشید، اما در صورت افزایش صدا، این میزان کاهش می‌یابد. با احتساب کیس شارژ، می توانید حداکثر زمان پخش 33 ساعت را انتظار داشته باشید.


خوشبختانه، حتی اگر هدفون‌های شما تمام شده باشد و به چند ساعت بیشتر برای سرگرم کردن شما در راه خانه نیاز داشته باشید، ویژگی EarFun Free Pro 3 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تنها با 10 دقیقه شارژ تا دو ساعت زمان گوش دادن را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر عجله ندارید، می‌توانید به راحتی هدفون‌های کیس را با شارژ بی‌سیم شارژ کنید. این دقیقاً برای EarFun تعجب‌آور نیست، با توجه به اینکه این شرکت هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم تولید می‌کند، اما هنوز هم دیدن این که بسیاری از هدفون‌های با این قیمت از شارژ بی‌سیم کاملاً اجتناب می‌کنند، خوب است.

قیمت و در دسترس بودن

هدفون EarFun Free Pro 3 در رنگ‌های مشکی قهوه‌ای، آبی دریایی و سفید نقره‌ای موجود است. صرف نظر از رنگی که انتخاب می کنید، آنها با قیمت 79.99 دلار به فروش می رسند. با این حال، آنها در حال حاضر با تخفیف تا 20٪ یا بیشتر در دسترس هستند.

از نظر رقابت مستقیم، یکی از نزدیکترین رقبا در حال حاضر SoundPEATS Air4 Pro است. اینها همچنین دارای ANC هستند، اما در مقایسه با EarFuns، فقط دارای مقاومت IPX4 در برابر آب هستند و از شارژ بی سیم برخوردار نیستند.


آیا باید EarFun Free Pro را بخرید؟

صرف نظر از قیمت، EarFun Free Pro 3 مجموعه ای از هدفون ها با صدایی سرگرم کننده است، همانطور که از نام تجاری آن پیداست. آیا آنها با کیفیت مرجع هستند؟ نه، اما بین مشخصات صدای هیجان‌انگیز، عمر باتری و پشتیبانی از بلوتوث چند نقطه‌ای، آن‌ها چیزهای زیادی برای هر کسی که به دنبال مجموعه‌ای از هدفون‌های جامد است، صرف نظر از قیمت، دارند.

بله، کنترل‌ها مشکلاتی دارند، اما این چیزی است که من روی هدفون‌هایی که دو برابر قیمت EarFuns قیمت دارند، دیده‌ام. این امکان وجود دارد که با وجود گزینه‌های مناسب فراوان، نتوانید تناسب راحتی پیدا کنید، اما باز هم، این مشکل در مورد هدفون‌ها به طور کلی است، نه فقط مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر. حداقل در این مورد، آنها به اندازه کافی مقرون به صرفه هستند که اگر برای شما کار نمی کنند، یک مشت پول دور نریخته اید.

حتی با وجود معایب جزئی، اگر 50 دلار بیشتر قیمت داشته باشد، این هدفون یک مجموعه محکم از هدفون خواهد بود. با توجه به هزینه ای که می پردازید، از نظر کیفیت صدا و عملی بودن آن، به راحتی قابل حمل بودن نیز اشاره ای نداریم.


EarFun Free Pro 3

EarFun Free Pro 3

EarFun Free Pro 3 فقط یک مجموعه خوب از هدفون نسبت به قیمت نیست، بلکه مجموعه خوبی از هدفون های دوره ای است. اگر بتوانید با کنترل‌های کمی سخت و بدون حسگر داخل گوش کنار بیایید، نمی‌توانید نسبت به قیمت آن بهتر عمل کنید.



منبع