کمک جاده ای ماهواره ای اپل یک ارائه دهنده جدید دارد



اپل با شروع آیفون 14 شروع به افزودن ویژگی‌های ماهواره‌ای به تلفن‌های خود کرد و به افراد این امکان را می‌دهد تا در هر جایی که خارج از پوشش سنتی شبکه سلولی هستند، کمک دریافت کنند. ویژگی جدیدتر کمک‌های کنار جاده‌ای مبتنی بر ماهواره‌ای، تنها توسعه‌ای از آن است که به شما امکان می‌دهد اگر در طول سفر جاده‌ای برای خودرویتان اتفاقی افتاد، با یک کامیون یدک‌کش یا منبع دیگری تماس بگیرید. اکنون، اپل سازگاری Verizon را به ترکیب اضافه می کند.



در حال حاضر خدمات امداد جاده ای ماهواره ای اپل توسط AAA ارائه می شود، اما اکنون با iOS 17.2 می توانید با استفاده از سرویس امداد جاده ای Verizon نیز کمک دریافت کنید. این سرویس مدتی است که وجود داشته است، اما برای استفاده از آن به سرویس سلولی نیاز دارد. اکنون می‌تواند از خدمات ماهواره‌ای اپل نیز استفاده کند، بنابراین می‌توانید در هر نقطه از ایالات متحده، بدون توجه به اینکه سیگنال تلفن همراه دارید یا خیر، کمک دریافت کنید. کمک‌های کنار جاده‌ای Verizon برای همه مشترکین Verizon در دسترس است و هزینه اضافی 4.99 دلار در بالای صورت‌حساب شما است، با هزینه‌های اضافی بسته به آنچه دقیقاً نیاز دارید متفاوت است—بکسل، برای یک نفر، از 154 دلار شروع می‌شود.

خدمات اپل توسط AAA ارائه می شود و به همین ترتیب، هر گونه کمکی که از درخواست کمک ماهواره ای حاصل می شود باید به جای اپل به AAA پرداخت شود. در عمل، این فقط یک ارائه دهنده خدمات جایگزین است که می توانید به جای AAA برای کمک های کنار جاده ای خود از آن استفاده کنید. همچنین یکی از مواردی است که ممکن است بسیاری از شما قبلاً داشته باشید – Verizon سال‌ها خدمات خودرو و کمک‌های جاده‌ای را ارائه کرده است، و تنها چیز واقعاً جدید در اینجا این واقعیت است که می‌توانید اکنون از آن استفاده کنید، حتی اگر خارج از شبکه هستید. این اشتراک با وینچینگ، بکسل، شارژ باتری، تعویض لاستیک و کمک سوخت ارائه می شود. مانند سایر سرویس های ماهواره ای اپل، این دستگاه علاوه بر سیم کارت Verizon به حداقل یک آیفون 14 نیاز دارد، بنابراین اگر یک آیفون قدیمی دارید، اگر می خواهید از این مزیت استفاده کنید، باید آن را ارتقا دهید.

مطمئناً خوب است که می بینیم که اپل ویژگی های Emergency SOS خود را برای ارائه دهندگان خدمات بیشتری باز می کند و امیدوارم ویژگی هایی مانند این ممکن یک روز به اندروید بیا با این حال، باید منتظر آن باشیم.

منبع: MacRumors



منبع