کارگران Activision QA بزرگترین اتحادیه بازی های ویدیویی ایالات متحده را تشکیل می دهند


حدود 600 کارگر در بخش تضمین کیفیت انتشارات Activision یک اتحادیه تشکیل داده اند. با کمک کارکنان ارتباطات آمریکا، کارمندان رای خود را با نتایج تایید شده در روز جمعه، 8 مارس تکمیل کردند. با آن، Activision Quality Assurance United – CWA به آخرین اتحادیه ای تبدیل می شود که از بخش بازی مایکروسافت و بزرگترین اتحادیه بازی های ویدیویی در ایالات متحده بوجود آمده است.

در مصاحبه با آستانهتام شلی، متخصص الزامات فنی و یکی از سازمان‌دهندگان Activision Quality Assurance United، گفت که قرارداد بی‌طرفی کارگری و خرید Activision بلیزارد توسط مایکروسافت در سال گذشته، تحقق اهداف آن‌ها برای اتحادیه‌سازی را آسان‌تر کرد.

شلی گفت: «این یک تلاش اضطراری بوده است که در چند هفته گذشته در پاسخ به فرصت‌هایی که ما برای سازماندهی آزادانه پس از ادغام داشتیم، به وجود آمد. “به عنوان کارگران QA، ما اغلب ضعیف‌ترین حمایت‌ها و کمترین دستمزد را نسبت به سایر کارگران در صنعت داریم – حتی اگر کار ما جزئی از موفقیت شرکت‌هایی است که برای آنها کار می‌کنیم و عناوینی که می‌سازیم.”

در تضمین کیفیت، کارگران بازی‌هایی را آزمایش می‌کنند که به دنبال باگ‌ها و سایر مشکلات هستند و آنها را برای سایر توسعه‌دهندگان علامت‌گذاری می‌کنند تا آن‌ها را برطرف کنند. از آنجایی که اکثر مشاغل QA معمولاً سطح ابتدایی هستند، این صنعت به دلیل بی ارزش کردن این نقش ها شهرت دارد و بر نیاز به حمایت از نیروی کار تأکید می کند.

شلی مایکروسافت را به خاطر به رسمیت شناختن داوطلبانه اتحادیه تحسین کرد و امیدوار است که این اتحادیه الهام بخش سازماندهی بیشتر در شرکت و فراتر از آن باشد.



منبع