کروم کست آماده 4K گوگل تقریباً با بهترین قیمت تا به امروز مطابقت دارد


دنیای استریم ممکن است سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد در حال تثبیت باشد، اما کاملاً واضح است که تلویزیون کابلی احتمالاً به این زودی‌ها بازگشتی نخواهد داشت. خوشبختانه، اگر به دنبال خرید یک دستگاه پخش جدید برای استفاده حداکثری از Netflix و سایر خدمات هستید، Chromecast با Google TV (4K) در آمازون، Best Buy، و B&H Photo از 39.98 دلار (10 دلار تخفیف) به فروش می رسد که تقریباً با کمترین قیمت آن تا به امروز مطابقت دارد.

با وجود اینکه کروم کست آماده 4K گوگل در انتهای سال 2020 راه اندازی شد، همچنان یکی از برترین انتخاب های ما در مورد دستگاه های پخش است. بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار ما در یک استریمر مدرن، از جمله پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos، همراه با یک کنترل از راه دور راحت است که می‌تواند تلویزیون شما را از طریق IR و HDMI-CEC کنترل کند. ریموت Said همچنین دکمه‌های اختصاصی YouTube و Google Assistant را به نمایش می‌گذارد، در حالی که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت از تمام برنامه‌های پخش مورد علاقه خود استفاده کنید. رویکرد متفکرانه Google برای تجمیع، فروش واقعی در اینجا است، زیرا نمایش‌ها و فیلم‌ها را در طیف گسترده‌ای از خدمات توصیه می‌کند و رتبه‌بندی‌های Rotten Tomatoes و سایر نکات مفید آماده است.

چندی پیش، اگر می‌خواهید برای اتاق مهمان، حمام یا یکی از اتاق‌های کوچک‌تر خانه‌تان یک بلندگوی الکسا سطح ابتدایی داشته باشید، Echo Dot نسل پنجم آمازون بهترین پیشنهاد ما بود. همه چیز با معرفی تغییر کرده است اکو پاپبا این حال، که در حال حاضر در آمازون به همراه یک لامپ هوشمند Sengled با تنها 24.99 دلار (35 دلار تخفیف) به فروش می رسد.

مانند آخرین Echo Dot، پاپ یک راه نسبتا ارزان برای ایجاد تنظیمات الکسای موجود شما یا به سادگی افزودن هوشمندی به اتاقی است که فاقد آنها است. بلندگوی هوشمند نیم دایره ای به اندازه برادران کره مانند خود توانایی ندارد – فاقد حسگرهای دما است و صدایی تقریباً خوب ندارد – اما همان پردازنده سریع AZ2 Neural Edge را دارد و به راحتی به عنوان یک توسعه دهنده برای شبکه Eero دو برابر می شود. سیستم وای فای. همانطور که انتظار می‌رفت، از دستیار دیجیتال آمازون نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از آن برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند، تنظیم تایمر، پخش موسیقی، راه‌اندازی روال‌های الکسا و انجام بسیاری از کارهای فعال صوتی دیگر استفاده کنید. این واقعیت که آن را در رنگ های سرگرم کننده مانند بنفش و آبی در دسترس است فقط یک مزیت است.



منبع