آخرین ساعت اپل واچ SE با پایین ترین قیمت تا به امروز این آخر هفته مطابقت دارد


صادقانه بگوییم، اکثر افراد سالم حسگر SpO2 را از دست نمی دهند، و همچنین خریدارانی که برای اولین بار ساعت هوشمند دارند، احتمالاً از نبود صفحه نمایش همیشه روشن SE یا برخی از ویژگی های جالب ردیابی سلامت موجود در سری 9 شکایت دارند. آخرین ساعت ابتدایی اپل هنوز هم بسیار سریع است، و همچنان می‌تواند از ابزارک‌ها و بیشتر ویژگی‌های watchOS 10 استفاده کند. همچنین می‌تواند عادات خواب و تمام فعالیت‌های اصلی تناسب اندام شما را ردیابی کند – دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره – و آن را به انتخابی مناسب برای هر کسی که نمی‌خواهد یکی از مدل‌های گران‌تر اپل را انتخاب کند، تبدیل می‌کند.

Pro Controller برای Nintendo Switch عالی است و همه چیز، اما اگر کسی هستید که کنترلرهای پلی استیشن را لذت بخش تر می دانید، نمی توانید اشتباه کنید. کنترلر 8BitDo’s Pro 2. و در حال حاضر، هنگامی که کوپن روی صفحه را با تخفیف 20 درصدی می گیرید، گیم پد عالی در آمازون با قیمت پایین 39.99 دلار (10 دلار تخفیف) به فروش می رسد.

با وجود حال و هوای قدیمی، Pro 2 برای کار با انواع پلتفرم های مدرن، از جمله macOS، Android، Windows، Valve’s Steam Deck و – البته – Nintendo Switch ساخته شده است. این کنترلر خوش گرد، پشتیبانی از HD rumble یا Amiibo را ارائه نمی دهد، اگرچه، در ازای آن، شما یک دسته دسته های فشرده، یک D-pad بهبودیافته و یک جفت پدل پشتی قابل تنظیم را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد به راحتی دستورات را بدون گرفتن دستورات وارد کنید. انگشت شست از چوب. این واقعیت که شما همچنین می توانید تا سه طرح کنترل را تنظیم کنید و حساسیت ماشه ها و چوب های آنالوگ را متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنید، واقعاً یک مزیت است.



منبع