آزمایشی برنامه توسعه حرفه ای a4i برای سرمایه گذاری اجتماعی با کیفیت » HCN


مورد خبری – 28 ژانویه 2021

یک دوره آموزشی کاملاً جدید در بلژیک، چک و اسپانیا به صورت آزمایشی برگزار می شود، سرمایه گذاران و ارائه دهندگان مراقبت های اجتماعی از یک برنامه آموزشی مناسب برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری اجتماعی با کیفیت واقعی در سراسر قاره لذت خواهند برد.

در اسپانیا، این دوره توسط بنیاد ONCE، Laboral Kutxa، دانشگاه Mondragon و دانشگاه Carlos III مادرید راه اندازی شد. تمرکز این دوره “سرمایه گذاری با تاثیر اجتماعی” است و شرکت کنندگان سرمایه گذاران خصوصی، ارائه دهندگان مراقبت و پشتیبانی اجتماعی و مقامات دولتی هستند. دوره با عنوان “ترویج سرمایه گذاری اجتماعی با کیفیت در اسپانیا (PISCE)” بخشی از پروژه Erasmus + “اتحاد برای سرمایه گذاری فراگیر برای مراقبت و حمایت اجتماعی” است. هدف آن آموزش کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان اجتماعی در زمینه سرمایه‌گذاری با تأثیر اجتماعی است که امکان تبادل تجربیات و ایده‌ها بین بازیگران مختلف دولتی و خصوصی و نهادهای اجتماعی را فراهم می‌کند.

برنامه آموزشی بیش از دو ماه (دوره در 30 مارس به پایان خواهد رسید) و از تکنیک های آنلاین استفاده خواهد شد. این آموزش الکترونیکی را با فضاهای مجازی برای همکاری و انعکاس ترکیب می کند که هدف آن متخصصان از سه بخش ذکر شده در بالا است. ماژول های موضوعی، آموزش عملی با مثال های واقعی توسط متخصصان این بخش ارائه می شود و جلساتی برای کار بر روی چالش های واقعی نیز برگزار می شود.

علاوه بر اسپانیا، همین برنامه در جمهوری چک با همکاری APSS CR، CEVRO Institut، و Česká spořitelna، و در بلژیک با مشارکت UNIPSO، Université de Liège، بلژیک، CREDAL و EASPD به صورت آزمایشی اجرا می شود.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، اروپا در دهه آینده حدود 150000 میلیون یورو در سال در زیرساخت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، کمک‌های اجتماعی و حمایت، آموزش و مسکن مقرون‌به‌صرفه دارای شکاف سرمایه‌گذاری خواهد بود.

نیاز اساسی به منابع مکمل و نسل جدیدی از بازیگران وجود دارد که مهارت ها و اعتماد به نفس لازم برای اطمینان از همکاری بین آنها را داشته باشند. به این ترتیب، تأمین مالی با تأثیر اجتماعی از طریق منابع دولتی و خصوصی، رفع نیازهای پیش روی بخش اجتماعی و همانطور که دستور کار 2030 می گوید، بدون «رها کردن کسی» ممکن می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد پروژه a4i:

http://www.socialinvestment.eu/en/knowledge-center

https://www.easpd.eu/en/content/alliance-inclusive-investment-social-care-and-support-a4i-project

**************

این پروژه توسط برنامه Erasmus+ اتحادیه اروپا تامین مالی می شود. اطلاعات موجود در این خبر لزوماً بیانگر موضع رسمی کمیسیون اروپا نیست.

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید