این یک زندگی نظامی است | جشن ماه کودک سربازی 2023!


Renee Walker Pic w book 2023

از اینکه فرصتی برای شناخت و تجلیل از فرزندان نظامی شگفت‌انگیزمان در این کشور داشتم، سپاسگزارم ماه کودک سربازی در آوریل! بچه های نظامی موقعیت های منحصر به فردی را تجربه می کنند و این ماه به تشخیص آن اختصاص دارد! به عنوان یک همسر نظامی با دو فرزند خردسال، از نزدیک متوجه شدم که چگونه فرزندانم برای درک استقرار تلاش می کنند و نمی توانند احساسات خود را به طور مؤثر بیان کنند. این الهام بخش من شد تا کتابی بنویسم تا به بچه های نظامی کمک کند تا احساسات مختلف خود را بیان کنند، هدف جدایی نظامی را درک کنند و به آنها یادآوری کنم که چقدر مورد علاقه و ارزش هستند.

نامه من به بابا
نویسنده و تصویرگر: رنی واکر

کتاب من، نامه من به بابا، نشان می دهد که بچه نظامی بودن چگونه است. از طریق روایت ساده‌شده کودکانه، می‌توانید صدای کودکی را بشنوید که احساسات مختلف شادی، غم، نگرانی، امید و غرور خود را هنگام برخورد با استقرار بیان می‌کند. در حین ایجاد این کتاب، درباره نحوه پردازش و برخورد کودکان در سنین مختلف با جدایی تحقیق کردم تا بتوانم آن را شناسایی و ارجاع دهم. من می‌خواستم به بچه‌های نظامی کمک کنم تا شرایطی را که در مورد غیبت طولانی‌مدت والدین گیج شده بودند را درک کنند. من در مورد احساسات متفاوتی که کودکان در هنگام جدایی از خانواده از خود نشان می دهند تحقیق کردم و روش هایی را در نظر گرفتم که بتوانم از طریق روایت داستان به آنها کمک کنم. این کتاب احساسات را بر می انگیزد، اما این تاکتیکی برای کمک به ایجاد آگاهی و تقویت روابط است.

احساس کردم که شناخت این بچه های نظامی و حمایت از آنها در نوشتن این کتاب برایم مهم است. بچه های نظامی واقعاً به همه حمایت های اضافی که می توانند دریافت کنند نیاز دارند. این کتاب به عنوان منبعی برای بچه های نظامی ما برای خواندن و ارتباط با شخصیت های داستان ایجاد شده است. ارتباطات می تواند به کودکان کمک کند تا احساس کنند درک شده، شناخته شده و مورد قدردانی قرار می گیرند. در این ماه آوریل کودک سرباز، من شما را به چالش می‌کشم که از یک کودک نظامی بپرسید که عضوی از یک خانواده نظامی بودن چه احساسی دارد و بگویید از تمام کاری که برای حمایت و عشق به خانواده‌اش انجام می‌دهد از شما تشکر می‌کنم! در این ماه آوریل به اهمیت سربازی بودن و ارزش آنها پی می بریم!

-رنی واکر