تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت نظامیان کشورمان در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه


تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت نظامیان کشورمان در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت سرداران زاهدی، رحیمی و جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن پیام بهرام عین اللهی آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سرداران رشید مدافع حرم، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس، مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و افسران همراه ایشان پس از عمری مجاهدت در راه پاسداری از قرآن و مکتب اهل بیت (ع) و اعتلای ایران اسلامی را به حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز ایشان و به مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه رزمندگان غیور نیروی قدس تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این سرداران، مستشاران و افسران مقتدر، محبوب و عزت آفرین، افتخار همه ایرانیانی بودند که دل در گرو استقلال و اعتلای کشور داشتند و سرانجام در این راه از خون پاک خویش مایه گذاشتند و به دست شقی‌ترین افراد این روزگار، مزدوران رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند و به اعلی علیین پیوستند.

رژیم مجعول و گرگ صفت صهیونیستی که از سر درماندگی در جنگ مستقیم با محور مقاومت در غزه و جنوب لبنان، به این جنایت تروریستی دست زده است، امروز منفورترین جنایتکار در جهان است و نظام استکبار می‌داند که با این اقدامات رذیلانه هرگز نخواهد توانست در اراده‌های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت‌های مسلمان تربیت شده‌اند، خللی پدید آورد.

بی‌شک صف استوار پویندگان راه جهاد و شهادت در ایران و سراسر جبهه مقاومت اسلامی، بنیانی مرصوص است که تداوم مسیر نورانی این شهدای والامقام و دیگر شهدای اسلام را رقم خواهد زد و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا.»