خسروپناه: بیش از آنکه شهدا به یادواره نیاز داشته باشند ما به آن نیاز داریم


خسروپناه: بیش از آنکه شهدا به یادواره نیاز داشته باشند ما به آن نیاز داریم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیش از آنکه شهدا به یادواره نیاز داشته باشند ما به آن نیاز داریم، زمانیکه یادواره شهدای مجلس، بزرگداشت و گرامیداشت مجلس برگزار می‌شود، بیش از همه خود نمایندگان مجلس بهره می‌برند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره برگزاری نخستین یادواره شهدای مجلس، گفت: بیش از آنکه شهدا به یادواره نیاز داشته باشند ما به آن نیاز داریم، زمانی که یادواره شهدای مجلس، بزرگداشت و گرامیداشت مجلس برگزار می‌شود، بیش از همه خود نمایندگان مجلس و مردم بهره می‌برند.

وی ادامه داد: پست‌ها و مسئولیت‌ها حجاب‌های فراوانی برای انسان به ارمغان می‌آورد فلذا برای اینکه از این حجاب‌ها در امان بود و این حجاب‌ها مانع سلوک و جهاد فی سبیل الله نشود، باید یاد شهدا بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در جلسه امروز اقدام ارزنده‌ای انجام و یادی از شهدای مجلس از شهید مدرس تا سایر شهدا شد، به حضور خانواده شهدا در این نشست اشاره کرد و افزود: از خانواده شهدا در این جلسه تکریم شد که کار ارزنده‌ای است و ان شاءالله استمرار پیدا کند و یادواره شهدای اقشار دیگر نیز برگزار شود.

وی تصریح کرد: ما دبیرستان‌های مختلفی در تهران و شهرستان‌ها داریم که شهدای بسیاری از این دبیرستان‌ها به ملکوت اعلی پیوستند، باید یادواره شهدای دبیرستان‌ها، شهدای کسبه، شهدای پزشکان، شهدای مهندسان به ترتیب برگزار شود تا این اقشار بهره معنوی و ملکوتی خود را ببرند.