فدرال اکسپرس در حال راه اندازی یک پلتفرم تجارت الکترونیک جدید در رقابت با آمازون است


فدرال اکسپرس امروز اعلام کرد که در پاییز امسال یک «پلتفرم تجارت مبتنی بر داده» به نام fdx راه‌اندازی می‌کند که می‌گوید به تجار آنلاین «راه‌حل‌های تجارت الکترونیک سرتاسر»، از جمله داده‌هایی برای مدیریت زنجیره تامین، ارائه می‌دهد. این پلتفرم بر اساس آنچه که با ShopRunner، یک فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیکی که این شرکت در سال 2020 خریداری کرد، ارائه خواهد کرد.

این شرکت می‌نویسد که fdx ویژگی‌های جدیدی را با ویژگی‌های موجود در ShopRunner ترکیب می‌کند، مانند اینکه تاجران را قادر می‌سازد تا تاریخ‌های تحویل تخمینی را در حین خرید و سفارش به مشتریان ارائه دهند، یا داده‌هایی در مورد تاثیر کربن منابع زنجیره تامین. فدرال اکسپرس می گوید زمانی که fdx در پاییز راه اندازی شود، با استفاده از داده های خود «تحویل کارآمدتر و مقرون به صرفه تر» را اضافه می کند. سیستم فدرال اکسپرس همچنین یک “تجربه سفارشی پس از خرید” را امکان پذیر می کند تا مارک ها بتوانند اطلاعات دقیق تری را برای ارسال به مشتریان ارائه دهند.

فدرال اکسپرس و یو پی اس جایگاه خود را نسبت به آمازون از دست داده است، به طوری که آمازون در سال 2022 بسته های خانگی بیشتری نسبت به هر یک از آنها تحویل داده است. این تنها چند سال پس از آن است که غول خرده‌فروشی آنلاین عملیات لجستیکی را ایجاد کرد که عمدتاً از پیمانکاران شخص ثالثی که به شدت کنترل شده‌اند استفاده می‌کند که آمازون اصرار دارد کارمندان آن نیستند.

آستانه برای اطلاعات بیشتر با FedEx تماس گرفت، اما بلافاصله پاسخ نداد.

به‌روزرسانی در 14 ژانویه 2024، ساعت 3:43 عصر به وقت شرقی: برای افزودن وضوح به روز شد.



منبع