مبارزه ضد تراست اپل آغاز می شود – The Verge


وزارت دادگستری ایالات متحده در طول 88 صفحه از قوانین به‌طور شگفت‌انگیز خوانا تلاش کرد تا اثبات کند که اپل یک مشکل است. اپل، وزارت دادگستری آمریکا در شکایت ضد انحصار گسترده خود مدعی است که به طور سیستماتیک نوآوری در دنیای گوشی های هوشمند را درهم شکسته است و نه تنها از رقبا بلکه از کاربران آیفون نیز فرصت دریافت نرم افزار بهتر و استفاده از سخت افزار بهتر را سلب کرده است.

این بحث پیچیده است، اما اشتراکات بسیار زیادی با یک محاکمه بزرگ ضد انحصار دیگر دارد، محاکمه ای که دولت بیش از دو دهه پیش برنده شد: ایالات متحده در برابر مایکروسافت. آن پرونده در مورد شرکت بزرگی بود که بی‌رحمانه تلاش می‌کرد تا هر شرکتی را که تهدید به باز کردن باغ‌های دیواری‌اش می‌کرد، ساختن و استفاده از نرم‌افزارهای چند پلتفرمی را برای مردم آسان کند، یا به کنترلی که بر پلتفرم بسیار موفق و بسیار محبوب خود داشت پایان داد. . این یکی بسیار متفاوت است اما بسیار مشابه است.

در این قسمت از The Vergecast، در مورد شکایت وزارت دادگستری صحبت می کنیم. زیاد. برای حدود یک ساعت و نیم ما در مورد پنج بخش اصلی اکوسیستم اپل – برنامه های فوق العاده، جریان ابری، برنامه های پیام رسانی، ساعت های هوشمند و کیف پول های دیجیتال – صحبت می کنیم که وزارت دادگستری به آنها توجه دارد. ما می پرسیم کدام استدلال منطقی است… و کدام منطقی نیست. و سپس، ما تلاش می‌کنیم تا مدت زمانی را که این همه طول می‌کشد، از بین ببریم. قبل از اینکه همه چیز حل شود، بیش از / کمتر از 2030 تعیین می شود. چه شرطی می‌بندی؟

پس از آن، ما نیلای پاتل را به تعطیلات مکزیکی خود رها می کنیم و یک دور رعد و برق خبری را انجام می دهیم. تقریباً می‌توانیم درباره اپل صحبت نکنیم. تقریبا.

اگر می‌خواهید درباره همه چیزهایی که در این قسمت در مورد آن صحبت کردیم بیشتر بخوانید، در اینجا چند پیوند برای شروع شما وجود دارد که با پرونده ضد تراست اپل شروع می‌شود:

و در دور رعد و برق:



منبع