معبد سینا پوست را جشن می گیرد، از رودس استقبال می کند


Croen: عکس جودی لیخت; رودز: عکس لیسی جانسون

کانتور لورا کرون و ریچل رودز در سال 2014 زمانی که رودز به عنوان کانتور در معبد رودف شالوم مشغول به کار شد، با هم آشنا شدند. کرون به مدت دو دهه در معبد سینا در این ناحیه، خوانندۀ ارشد بود.

او با آغوش باز از من استقبال کرد [all] آن سال‌ها پیش به‌عنوان یک همکار جدید و ما همیشه رابطه‌ی بسیار خاصی داشتیم.» رودز در مورد کرون گفت.

در 30 ژوئن، کرون به عنوان خواننده ارشد جماعت اصلاحات بازنشسته خواهد شد. جانشین او رودس خواهد بود.

رودز که دوره تصدی او از اول ژوئیه آغاز می شود، گفت: «من احساس افتخار می کنم که اکنون با او در سطح نزدیک تر کار می کنم، زیرا او در مورد زمان خود در معبد سینا حکمت می دهد.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

معبد سینا نفوذ و رهبری کرون را با مجموعه‌ای از برنامه‌ها از هم‌اکنون تا 2 ژوئن 2، از جمله اجرای گروه یهودی Six13 a capella، یک مهمانی همراه با موسیقی و رقص و یک مراسم جمعه شب با روحانیون از سراسر دوران حرفه‌ای و اعضای کرون جشن خواهد گرفت. جماعتی که به او برکت می دهند.

کرون سال گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد. خاخام ارشد جاناتان روس گفت که این انتقال راهی برای معبد سینا برای در نظر گرفتن ارزش ها و آینده آن بوده است.

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

روس گفت: “این یک انتقال بزرگ است، یک تغییر بزرگ برای جابجایی از یک خواننده 30 ساله.” “ما با یک فرآیند خود انعکاسی در سراسر جمعیت شناسی جامعه خود شروع کردیم تا پاسخ دهیم که جماعت ما به دنبال چه چیزی است و چه ارزشی برای یک خوانندار دارد؟”

معبد با نظرسنجی از 1250 خانواده خود آغاز شد. این نظرسنجی مسئولیت‌های یک خوانند را رتبه‌بندی کرد و نقش‌هایی را که جماعت معبد سینا به دنبال خوانندۀ جدید برای ایفای آن بودند، مشخص کرد.

مهمترین نقش رهبری عبادت و به دنبال آن هدایت برنامه های موسیقی، همکاری با خانواده های بنایی میتزوه، ارائه مراقبت های شبانی، هدایت برنامه های موسیقی و آموزش جوانان و آموزش بزرگسالان بود.

دانش و تجربه رودز با موسیقی یهودی غنی و منحصر به فرد است. او اخیراً یک تعطیلات سه ماهه را در اسرائیل گذرانده و به مطالعه کانتیشن تورات سفاردی و پیوتیم یا اشعار عبادی پرداخته است. از زمان بازگشت، او تورات را با ترانه سفاردی یرشالمی در معبد رودف شالوم خوانده است.

روس گفت که این زمان هیجان انگیزی برای معبد سینا است، زیرا آنها به یک خوانند که ستون جامعه بوده است احترام می گذارند و از یک خوانند با قدرت عقل و بینش استقبال می کنند.

روس گفت، کروئن “صدای زیبا و حسی از هنر موسیقی یهودی دارد، اما همچنین تاثیر عاطفی که می تواند بر یک عبادت کننده داشته باشد.”

در مورد رودز، روس گفت: «او دارای مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌های شگفت‌انگیز برای ترکیب سبک موسیقی است که تا حدودی با آنچه ما به آن عادت کرده‌ایم بیگانه است، اما بخش مهمی از تاریخ ما است.

رودز توضیح داد که موسیقی سفاردیک با گوش فرا می‌گیرد، زیرا حالت‌های موسیقی شامل نت‌های یک چهارم، یک نت بین نیم‌نت است که نمی‌توان آن را در مقیاس غربی نوشت.

به گفته روس، تعهد قدرتمند رودز به یادگیری، آموزش و کاوش در طیف کاملی از موسیقی یهودی بخشی از آنچه او را به یک نامزد برجسته تبدیل کرده است. این و به دلیل تعهد او به هدفی نزدیک و عزیز برای جماعت معبد سینا – عدالت اجتماعی.

روس گفت: «این بخشی از اخلاق تأسیس جماعت است. به گفته رودز، کار مرکز دیویس معبد سینا یکی از عوامل اصلی تصمیم او برای درخواست موقعیت خوانندۀ ارشد بود. مرکز دیویس برای عدالت اجتماعی برای ارائه منابع، کارکنان و ابزارهای بیشتر به عنوان راهی برای تقویت عدالت اجتماعی معبد سینا ایجاد شد.

رودز گفت: «در حالی که به بسیاری از مسائل عدالت اجتماعی اهمیت می‌دهم، در هسته‌ام خود را یک محیط‌بان یهودی تعریف می‌کنم.» «امیدوارم که شور و اشتیاق خود را برای عدالت زیست‌محیطی به معلم خود در معبد سینا برسانم، همانطور که در معبد رودف شالوم دارم. امیدوارم با نسل بعدی تعامل داشته باشم و الهام بخش باشم، [so] تا آنها بتوانند رهبران یهودی آینده شوند.» ■

[email protected]