گوگل برای رفع مشکل بزرگ حریم خصوصی جیمیل، تلویزیون های اندروید را به روز می کند


گوگل در حال کار بر روی راه حلی برای جلوگیری از دسترسی افراد حیله گر به ایمیل های حساب های وارد شده به برخی از واحدهای Android TV است. سیستم عامل Android TV که بر روی بسیاری از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار از قبل نصب شده است، می تواند به افرادی که دسترسی فیزیکی دارند اجازه دهد تا به جیمیل و سایر خدمات مرتبط با حساب مالک دسترسی پیدا کنند. 404 رسانه.

از آنجایی که Android TV فقط اندروید است، ورود به حساب Google مالک را به عنوان یک ورود دائمی تلقی می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور خودکار به برنامه‌های مجاز از فروشگاه Play وارد شوند. Google اجازه نصب کروم بر روی Android TV را ندارد، اما راه‌حلی وجود دارد که می‌تواند آن را نصب کند و دسترسی آسان به Gmail، Drive و سایر سرویس‌ها را ممکن می‌سازد – همانطور که توسط YouTuber Cameron Gray نشان داده شده است.

در این ویدیو، گری «TV Bro» را دانلود می‌کند، یک مرورگر وب Android TV شخص ثالث که در فروشگاه Play موجود است. با استفاده از مرورگر، گری یک APK برای مرورگر کروم را از یک بایگانی آنلاین پیدا می‌کند و آن را بدون مشکل نصب می‌کند – اگرچه این برنامه از کنترل تلویزیون پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین در این مرحله باید از صفحه کلید و ماوس استفاده شود. اما پس از باز شدن Chrome، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که به gmail.com بروید و وارد شوید.

مانند 404 رسانه گزارش شده است، این ویدئو توسط دفتر سناتور ران وایدن با گوگل به اشتراک گذاشته شد و شرکت به آنها گفت که این رفتار مورد انتظار بوده و یک مشکل امنیتی نیست. با این حال، پس از افزایش فشار، گوگل اکنون متعهد شده است که این شکاف را برطرف کند.

یکی از سخنگویان گوگل گفت: «بیشتر دستگاه‌های Google TV که آخرین نسخه‌های نرم‌افزار را اجرا می‌کنند، قبلاً این رفتار به تصویر کشیده شده را مجاز نمی‌دانند. 404 رسانه. “ما در حال ارائه یک تعمیر برای بقیه دستگاه ها هستیم.” گوگل همچنین به کاربران یادآوری می کند که نرم افزار را به روز نگه دارند.

کاربرانی که احساس می‌کنند حریم خصوصی‌شان ممکن است در محیطشان در خطر باشد، می‌توانند از حساب Google دیگری برای ورود به دستگاه‌های تلویزیون اندروید استفاده کنند. این حساب جداگانه می تواند به عنوان یک “خانواده” تعیین شود و می تواند به عنوان عضو خانواده Google اضافه شود تا تلویزیون همچنان بتواند به YouTube TV و سایر خدمات دسترسی داشته باشد. به علاوه، می توانید خیالتان راحت باشد که سابقه مشاهده شما توسط عزیزان خسته نشود.



منبع