یک تشکر صمیمانه – و پیشنهاد – برای پرستاران در ماه مه



تغییر رفتار، کارفرمایان و کارگزاران، رویدادها، رفتارهای بهداشتی بنیادی، نتایج سلامت، سیستم‌های سلامت، فناوری سلامت شخصی، ارتباط اجتماعی، داستان‌های موفقیت، سلامت نیروی کار | توسط تیم فیت بیت | 05/08/23 | 6 دقیقه بخوانید

بر کسی پوشیده نیست که پرستاران به مراقبت از دیگران اختصاص دارند. آنها اغلب اولین چهره ای هستند که یک بیمار در یک محیط مراقبت های بهداشتی می بیند. یک لبخند، ژست محبت آمیز، یا یک کلمه تشویقی از سوی آنها می تواند به بهبود تجربه مراقبت کمک کند و بیماران را در موقعیتی که بسیاری از مردم اغلب آنها را طاقت فرسا می دانند، راحت تر کند.

اما در حالی که پرستاران بسیار مشغول مراقبت از دیگران هستند، ضروری است که آنها نیز زمان و ابزاری برای اولویت دادن به سلامت ذهنی و جسمی خود داشته باشند.

بسیار مهم است که پرستاران سلامت خود را در اولویت قرار دهند. نزدیک به 66 درصد از پرستاران سطح استرس بالایی را گزارش می کنند. در طول سه سال گذشته، به ویژه، آنها زندگی و سلامت خود را در معرض خطر قرار داده اند، اما همچنان با خستگی و احساس نادیده گرفتن دست و پنجه نرم می کنند. با توجه به همه اینها، پرستاران بیش از آن شایستگی دارند که زمانی را برای مراقبت از خود اختصاص دهند.

فیت بیت می خواهد پرستاران را جشن بگیرد، قدردانی ما را نشان دهد و به هر پرستاری کمک کند تا زندگی سالمی داشته باشد. به مناسبت ماه ملی پرستاران و هفته ملی پرستاران در ماه مه، تخفیف ویژه‌ای برای دستگاه‌هایی ارائه می‌دهیم که پرستاران را قادر می‌سازد تا سلامت و تندرستی روزمره خود را کنترل کنند.

کمک به پرستاران در مراقبت از سلامت خود

پرستاران باید رفاه خود را در محل کار و خانه در اولویت قرار دهند تا بهترین عملکرد را برای عزیزان و بیماران خود داشته باشند. ما از نزدیک دیدیم که چگونه دسترسی پرستاران به ابزارهای مناسب برای مدیریت فعالانه سلامت آنها می تواند نتایج مثبتی ایجاد کند و به آنها کمک کند تا به این تعادل دست یابند.

با همکاری شبکه نوآوران اداره بهداشت کهنه سربازان (VHA) (INET) و سیستم مراقبت بهداشتی Orlando VA (OVAHCS)، ما برنامه ای را برای 50 پرستار استخر شناور در OVAHCS به صورت آزمایشی اجرا کردیم، جایی که آنها دستگاه های Fitbit را در زندگی روزمره و روال خود ادغام کردند. به طور کلی، این برنامه به طور مثبت تعداد پرستاران را تغییر داده است که به سلامت ذهنی و جسمی خود نزدیک می شوند.

اولیویا چیس، پرستار استخر شناور در OVAHCS می‌گوید: «احساس می‌کنم این برنامه و استفاده از Fitbits باعث شده فعال‌تر شوم. «این روحیه من را بهبود بخشیده و حتی فعالیت خارج از کارم را افزایش داده است. من در حال حاضر حتی زمان بیشتری را صرف فعالیت بدنی با خانواده ام می کنم.

ماکایلا مگی، یک دستیار پرستار استخر شناور، از فیت بیت برای افزایش فعالیت بدنی و تغییر طرز فکرش استفاده کرده است.

مگی می‌گوید: «در گذشته، اگر فراموش می‌کردم چیز مهمی را با خود به اتاق بیمار بیاورم، مستقیماً به یک مکان منفی می‌رفتم و به این فکر می‌کردم که چقدر احمقانه بود. اکنون، من به آن موقعیت‌ها به‌عنوان فرصت‌هایی نگاه می‌کنم تا بتوانم گام‌های دیگری را برای شکست دادن همکارانم در چالش مرحله‌ای آن روز یا شلوغی هفته کاری که واحد ما در برابر همدیگر رقابت می‌کند، انجام دهم.»

این برنامه نه تنها به پرستاران کمک کرد، بلکه به نفع کارفرمایان آنها نیز بود. OVAHCS کاهش فراخوان‌ها را تجربه کرده است، که منجر به مشکلات کمتر کارکنان و پرستاران سالم‌تر شده است.

توانمندسازی پرستاران برای اولویت دادن به سلامتی خود

پرستاران خیلی از خود را به بیماران می‌دهند و در ماه مه می‌خواهیم به آنها برگردانیم. از 6 تا 26 مه، پرستاران واجد شرایط می‌توانند از تخفیف‌هایی از جمله 20 درصد تخفیف ساعت Google Pixel، 30 درصد تخفیف Fitbit Sense 2، Versa 4 و Charge 5، و 40 درصد تخفیف برای دستگاه Fitbit Luxe، به همراه شش ماه Fitbit Premium برخوردار شوند. .

یک دستگاه Fitbit می تواند از طرق مختلف به بهبود سلامت جسمی و روانی کمک کند. در اینجا فقط چند مورد است:∗

  • افزایش فعالیت بدنی: اهداف ورزشی و حرکتی را ایجاد و مدیریت کنید و از تمرینات ویدیویی هدایت شده ما برای دستیابی به آنها بهره ببرید.
  • بهبود مدیریت استرس: از برنامه اسکن EDA ما یا ردیابی پاسخ بدن در تمام روز استفاده کنید تا سیگنال‌ها و پاسخ بدن خود را درک کنید و یک نمره مدیریت استرس روزانه را برای سنجش پیشرفت خود دریافت کنید. شما همچنین می توانید در جلسات تمرکز حواس و تنفس هدایت شده برای کاهش استرس فیزیکی و احساسی شرکت کنید.
  • الگوهای خواب خود را درک کنید: کمیت و کیفیت خواب شبانه را با امتیاز خواب ردیابی کنید، روندها را در طول زمان با نمایه خواب درک کنید، و ببینید که خواب شما در مقایسه با محدوده های معمولی کاربر چگونه است.
  • تغذیه خود را بالا ببرید: میزان غذا و آب مصرفی خود را ثبت کنید و از دستور العمل های ساده و خوشمزه برای نیازهای غذایی خود الهام بگیرید.
  • سلامت قلب خود را تقویت کنید: اعلان‌هایی را برای ریتم‌های نامنظم قلب دریافت کنید، ضربان قلب خود را در حالت استراحت و نحوه واکنش قلب به فعالیت‌ها را درک کنید.

اگر پرستاری هستید که آمادگی دارید تغییرات مثبتی را در سلامت کلی خود تجربه کنید، امروز از تخفیف استفاده کنید. در اینجا نحوه کار این پیشنهاد آمده است:

  1. برای خرید، واجد شرایط بودن خود را اینجا تأیید کنید.
  2. دستگاه(های) انتخابی خود را در ویترین فروشگاه انحصاری Fitbit انتخاب کنید و برای تکمیل تراکنش خود به تسویه حساب ادامه دهید.
  3. به دنبال ایمیل تأیید سفارش از orders@fitbit.com باشید که شامل شماره پیگیری حمل و نقل شما می‌شود (دستگاه‌ها معمولاً بین 5 تا 7 روز کاری می‌رسند).
  4. هنگامی که دستگاه خود را دریافت کردید، برنامه Fitbit را دانلود کنید و دستورالعمل ها را برای راه اندازی دستگاه Fitbit جدید خود دنبال کنید و عضویت Premium خود را فعال کنید.
  5. کاوش Fitbit را شروع کنید و آن را به بخشی از روال روزمره خود تبدیل کنید!

هر پرستاری شایسته است که سلامت جسمی و روحی خود را بهبود بخشد. امروز واجد شرایط بودن خود را تأیید کنید تا سفر سلامتی و تندرستی خود را با Fitbit آغاز کنید.


*برخی ویژگی ها و مزایا ممکن است به عضویت Premium نیاز داشته باشند.
*در دسترس بودن ویژگی بستگی به مدل دستگاه دارد.



منبع