ایرپادهای نسل دوم اپل با تخفیفی نادر در دسترس هستند


ما اغلب هدفون های پنج ساله را توصیه نمی کنیم، اما ایرپادهای نسل دوم اپل یکی از آن گجت های کمیاب هستند که امتحان خود را پس داده اند. اگر فقط به یک جفت هدفون ساده نیاز دارید که به خوبی با سایر دستگاه های اپل ادغام شود، آنها همچنان گزینه خوبی هستند و در حال حاضر، آنها فقط 89 دلار (40 دلار تخفیف) در آمازون و والمارت دارند. این مبلغ 20 دلار کمتر از قیمت پایینی است که در طول بلک فرایدی تعیین شده و بهترین قیمتی است که تا به حال شاهد فروش آنها در سال جاری بوده ایم.

ایربادهای سطح پایه آخرین نسل اپل همچنان کیفیت صدای عالی و تماس صوتی را ارائه می دهند، حتی اگر فاقد مقاومت IPX4 در برابر آب و سازگاری شارژ MagSafe ایرپادهای نسل سوم باشند. آنها اصول اولیه را با عمر باتری طولانی و عملکرد قابل اعتماد ثابت می کنند، در حالی که به دارندگان دستگاه های اپل اجازه می دهند به سرعت بین دستگاه های iOS جابجا شوند، از هندزفری Siri استفاده کنند و از مزایای مفید دیگر استفاده کنند. اگر شنونده معمولی هستید که به حذف نویز موجود در جدیدترین AirPods Pro نیازی ندارید، در مجموع، آنها خرید خوبی هستند – به خصوص با این قیمت.

اگر به دنبال آسان کردن راه خود برای زودتر بیدار شدن هستید، بازیابی هچ 2 به قیمت 179.99 دلار (20 دلار تخفیف) در آمازون به فروش می رسد. این یک تخفیف غیرعادی برای یکی از مؤثرترین ابزارهای خواب است که ما در مدتی آزمایش کرده‌ایم و همچنین دومین قیمت مناسب آن تا به امروز است.

Hatch Restore 2 یک چراغ طلوع آفتاب جذاب و با تغییر رنگ است که به عنوان یک ساعت زنگ دار هوشمند نیز عمل می کند. طلوع خورشید و آلارم‌های شبیه‌سازی شده آن با صدای آرام طراحی شده‌اند تا شما را به آرامی از خواب بیدار کنند. بهترین بخش این است که با محتوای صوتی همراه است تا به شما کمک کند روال های صبح و شب را ایجاد کنید، که شامل نویز سفید، جملات تاکیدی مثبت، کشش ها، مراقبه ها، داستان های خواب و موارد دیگر است. فقط به خاطر داشته باشید که در حالی که زنگ طلوع آفتاب و صداهای خواب رایگان هستند، برای دسترسی به بقیه کتابخانه محتوا باید ماهانه 4.99 دلار بپردازید.



منبع