این راه راه برو | Fitbit Enterprise



مدیریت شرایط مزمن، تحقیقات بهداشتی، سیستم های بهداشتی، شرکا، فناوری سلامت شخصی، محققان | توسط تیم فیت بیت | 08/04/23

با مؤسسه ملی بهداشت (NIH) به سمت سلامتی بهتر گام بردارید. همه ما برنامه تحقیقاتی

وقتی نوبت به انجام اقداماتی برای بهبود سلامت کلی شما می رسد، آیا عدد جادویی وجود دارد؟ یک قانون سرانگشتی ساده می گوید که برای سلامتی بهینه 10000 را هدف بگیرید. آیا می خواهید دقیق تر شوید؟ تحقیقات اخیر با استفاده از همه ما داده‌ها می‌گویند که 8200 مرحله ممکن است برای جلوگیری از برخی شرایط سلامتی مفید باشد.

در این مطالعه، محققان داده‌های دستگاه‌های Fitbit شخصی را با داده‌های پرونده الکترونیک سلامت (EHRs) 6042 مرتبط کردند. همه ما شركت كنندگان. آنها دریافتند که انجام حداقل 8200 قدم روزانه با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا، چاقی و دیابت مرتبط است. این مطالعه همچنین پیوندهای جدیدی را بین گام‌های روزانه و کاهش خطر آپنه خواب، افسردگی و ریفلاکس اسید نشان داد.

این تحقیق که در مجله منتشر شده است طب طبیعت، تنها یکی از بیش از 1400 مطالعه با استفاده از داده های Fitbit است همه ما میز کار محقق. یک تلاش تاریخی توسط NIH برای ثبت نام یک میلیون شرکت کننده یا بیشتر از جمعیت های مختلف در سراسر ایالات متحده، همه ما با ارائه اطلاعات مورد نیاز محققان برای درک بهتر آنچه که ما را بیمار می کند و چه چیزی ما را سالم نگه می دارد، برای آینده ای سالم تر برای همه تلاش می کند. همه ما در حال ایجاد یکی از بزرگترین و متنوع ترین پایگاه های داده در نوع خود است که به طور گسترده برای استفاده تحقیقاتی در دسترس است. این تحقیق می تواند به کشف الگوها و ایجاد بینش هایی در مورد پزشکی شخصی کمک کند که ممکن است به پیشرفت های پزشکی آینده منجر شود.

پنج سال قوی – و در حال رشد

در ماه می، همه ما 5 سالگی خود را جشن گرفتهفتم سالگرد. آنچه در سال 2018 با هدف بلندپروازانه دگرگون کردن آینده سلامت از طریق تحقیقات آغاز شد، در پنج سال گذشته گام های بلندی را برای رسیدن به این هدف صرف کرده است. از پایان اردیبهشت ماه، همه ما محققان با داده‌های بیش از 413000 شرکت‌کننده که نماینده همه گوشه‌های کشور هستند، توانمند شده‌اند. 75٪ از شرکت کنندگانی هستند که با جوامعی که در تحقیقات پزشکی کمتر حضور دارند شناسایی می شوند و حدود 45٪ خود را به عنوان یک اقلیت نژادی یا قومی معرفی می کنند. این اعداد به طور قابل توجهی عدالت سلامت را بهبود می بخشد. تنها زمانی که همه جوامع در تحقیقات نشان داده می شوند، می توانیم تأثیر آن را بر جوامع خاص درک کنیم.

قدرت مشارکت و مشارکت

به لطف شراکت با Fitbit، برخی همه ما شرکت کنندگان این فرصت را دارند که بخشی از آن باشند همه ما WEAR Study، که یک دستگاه Fitbit جدید را برای انتخاب شرکت‌کنندگان رایگان ارائه می‌کند. دستگاه Fitbit به طور منفعلانه داده ها را در طول روز جمع آوری می کند – از ضربان قلب استراحت گرفته تا اطلاعات فعالیت – و آن داده ها را با همه ما مورد استفاده محققان قرار گیرد. این داده‌ها که در طول روز جمع‌آوری می‌شوند، از آنجایی که محققان تلاش می‌کنند بفهمند چگونه فعالیت و رفتار سبک زندگی بر سلامتی تأثیر می‌گذارد، مهم است. تا به امروز، این برنامه داده ها را از بیش از 15600 رکورد Fitbit جمع آوری کرده است. داده ها ممکن است شامل فعالیت بدنی، تعداد قدم ها، ضربان قلب و داده های خواب باشد.

اما این همه ماجرا نیست. WEAR تنها یکی از راه‌هایی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند داده‌ها را در آن مشارکت دهند همه ما. با پیوستن به این برنامه، همچنین می‌توانید داده‌های ارزشمندی را از طریق یک سری بررسی‌ها، با اتصال EHR خود و با اهدای نمونه‌های زیستی مانند خون، ادرار یا بزاق به اشتراک بگذارید.

“در حالی که همه ما جولیا مور ووگل، دکترای MBA، مدیر برنامه مرکز مشارکت در می گوید: بزرگترین و جامع ترین منبع در نوع خود را ایجاد کرده است، کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. همه ما. “مشارکت قدرتمند است – این قدرت در دستان شماست که محققان را قادر می سازد تا در مورد سلامت بیشتر بیاموزند و آینده پزشکی شخصی سازی شده را متحول کنند.”

بیشتر بدانید و همین امروز بپیوندید.


نویسنده: کریستینا اورلوفسکی
سازمان: این وبلاگ توسط شما برای شما آورده شده است همه ما برنامه تحقیقاتی و تحقیقات اسکریپ، که توسط مؤسسه ملی سلامت جایزه OT2OD035580 تأمین می شود.

همه ما یک علامت خدمات ثبت شده وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) است.



منبع