جوزف بویتز هافمن – هفته یهودی واشنگتن


در 30 دسامبر، جوزف بویتز هافمن به دلیل سرطان لوزالمعده در حالی که همسر و دختران مهربانش در کنارش بودند، درگذشت. شوهر محبوب مارجری اس. هافمن. پدر فداکار الن هافمن (دیوید اونز) و اریکا هافمن. برادر عزیز سینتیا هافمن (کنت) هانکین فقید؛ و پسر دوست داشتنی مرحوم دکتر ویلیام ال هافمن و مرحوم باربارا بویتز هافمن. جو در 3 آوریل 1957 در پیتزبورگ، ایالت پنس به دنیا آمد.

او هرگز ریشه های خود را فراموش نکرد، او در طول زندگی خود با شور و شوق برای تیم های ورزشی پیتسبورگ، به ویژه استیلرز تشویق می کرد. جو به مریلند نقل مکان کرد تا در دانشگاه UMD و بعداً در دانشکده حقوق GW شرکت کند. یا همانطور که جو توضیح می‌دهد، «ملاقات با مارگی». جو شریک کلی درای و مدافع پرشور مشتریانش بود. او همیشه برای خانواده و بسیاری از دوستانش وقت می گذاشت. او به خاطر مشارکت در خدمات اجتماعی، از جمله به عنوان عضو هیئت مدیره جماعت بت ال و رئیس سابق انجمن های زندگی چارلز ای. اسمیت، به یاد خواهد ماند.

جو به اندازه خود زندگی بزرگ بود، همیشه فعالانه درگیر بود، با لبخندی آماده در دسترس بود، و علاقه شدیدی به تبدیل جهان به مکانی بهتر داشت. او یک دوچرخه سوار، شناگر و طرفدار بروس اسپرینگستین بود. او از گذراندن تابستان ها در Ogunquit، مین، که او آن را “محل شاد” خود می نامید، لذت می برد. زندگی با جو هرگز خسته کننده نبود و خانواده و دوستان نزدیکش دلتنگ او خواهند شد. کمک‌های یادبود ممکن است به انجمن‌های زندگی چارلز ای. اسمیت یا انجمن ملی تومور مغزی داده شود.



منبع