مایکروسافت تیمز در حال دریافت ویژگی‌های هوش مصنوعی Copilot هوشمندتر است


مایکروسافت در حال بهبود نحوه عملکرد Copilot مجهز به هوش مصنوعی خود در Microsoft Teams با روش‌های جدید برای فراخوانی دستیار در طول چت‌ها، خلاصه‌ها و موارد دیگر است.

Copilot در حال حاضر می‌تواند جلسات تیم‌ها را خلاصه کند، اما در ماه‌های آینده، رونوشت‌های گفتاری و چت‌های نوشتاری را در یک نمای واحد ترکیب می‌کند تا راحت‌تر به جلساتی که ممکن است از دست داده باشید، دسترسی پیدا کنید.

Copilot در Teams همچنین در حال بهبودهایی در نوشتن پیام در چت است که به کاربران Teams امکان می دهد پیام را به روش های جدید بازنویسی کنند. مایکروسافت در یک پست وبلاگی می‌گوید: «Copilot می‌تواند پیام شما را طوری تنظیم کند که یک تماس برای اقدام اضافه کند یا دوست داشته باشد که یک دزد دریایی چگونه صحبت می‌کند. “به زودی، شما همچنین می توانید یک پیام جدید بر اساس زمینه در چت Teams ایجاد کنید.”

به گفته مایکروسافت، جمع‌بندی هوشمند تماس برای تماس‌های سنتی Teams مستقیم با تلفن‌ها «به طور کلی در سه ماهه آینده با Teams Premium در دسترس خواهد بود». جمع‌بندی هوشمند تماس به‌طور خودکار در طول تماس‌ها یادداشت‌برداری می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که یک تماس تلفنی را خلاصه کنید و اقدامات بعدی را بدون نیاز به یادداشت‌برداری ناشیانه ببینید.

همه این پیشرفت‌های هوش مصنوعی تیم‌های مایکروسافت به تنهایی کوچک هستند، اما به یک Copilot انعطاف‌پذیرتر در داخل تیم‌ها اضافه می‌شوند. ادغام Copilot در Teams یکی از نمونه‌های چشمگیرتر از ادغام هوش مصنوعی مایکروسافت در برنامه‌های آفیس است، با قابلیت جمع‌بندی سریع جلسات به لطف خلاصه‌هایی که حتی می‌توانند دقیقاً به شما بگویند که دقیقاً چه زمانی در یک جلسه نام برده شده‌اید.

فراتر از ادامه فشار Copilot مایکروسافت در Teams، مایکروسافت همچنین ویژگی‌های جلسه هیبریدی جدیدی را در Teams راه‌اندازی می‌کند که برای بهبود تجربه برای شرکت‌کنندگان از راه دور و داخل اتاق طراحی شده‌اند. تعویض خودکار دوربین برای ویژگی IntelliFrame در اتاق‌های تیم اواخر امسال ارائه می‌شود. از هوش مصنوعی برای انتخاب بهترین دوربین در یک اتاق جلسه استفاده می کند که می تواند از دوربین اتاق یا حتی لپ تاپ باشد. این طراحی شده است تا به طور خودکار نمای دوربین را تغییر دهد تا شرکت کنندگان از راه دور بتوانند بهترین دید را داشته باشند، به خصوص اگر دوربین خاصی مسدود شده باشد.

تشخیص بلندگو همچنین برای هر میکروفونی در Teams Rooms در یک پیش‌نمایش آوریل در دسترس خواهد بود، که به شما امکان می‌دهد پروفایل صدا و چهره خود را ثبت کنید تا هر چیزی که در جلسه Teams می‌گویید به درستی در رونوشت‌ها انتخاب شود.

در نهایت، مایکروسافت چند اپراتور جدید دارد که از ویژگی Teams Phone Mobile خود پشتیبانی می کنند که به شما امکان می دهد یک شماره واحد برای Teams و دستگاه تلفن همراه خود داشته باشید. مایکروسافت می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم چندین شریک جدید از جمله AT&T، Odido، Virgin Media O2، و Vodafone UK ارائه Teams Phone Mobile را اواخر امسال آغاز خواهند کرد.



منبع