چالش ها برای سرمایه گذاران خصوصی و همکاری خدمات اجتماعی » HCN


مورد خبری – 30 نوامبر 2020

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات اجتماعی اغلب برای دسترسی به منابع مالی خصوصی برای فعالیت های خود تلاش می کنند. سه دلیل اصلی برای این امر وجود دارد: تصورات نادرست و ارتباط ضعیف بین ارائه دهندگان خدمات اجتماعی و سرمایه گذاران، و شکاف تخصصی و کمبود ظرفیت از طرفین و همچنین ابزارها و ابزارهای نامناسب. با این حال، نحوه ارائه مراقبت و حمایت اجتماعی در سراسر اتحادیه اروپا متفاوت است (سه الگوی اصلی) و این نیز باید در هنگام در نظر گرفتن ظرفیت برای ایمن سازی و استفاده از سرمایه گذاری اجتماعی در نظر گرفته شود.

برای مقابله با این چالش ها، پروژه a4i برای توسعه یک پلت فرم خنثی برای بهبود ارتباط محتوای آموزشی در توسعه حرفه ای تصمیم گیرندگان ایجاد شد. در a4i، ارائه‌دهندگان خدمات اجتماعی (SP)، سرمایه‌گذاران خصوصی (PI) و مؤسسات آموزش عالی (HEI) با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک مفهوم آموزشی بین بخشی جدید را بر اساس روش‌های آموزشی یکپارچه آموزشی آکادمیک و بزرگسالان همراه با مدل‌ها و نمونه‌های موردی ایجاد کنند. شیوه های خوب بنابراین، به لطف این پروژه، ارائه دهندگان خدمات اجتماعی و سرمایه گذاران خصوصی می توانند از دانش و ابزارهای مشترک برای درک یکدیگر، برقراری ارتباط و همکاری آسان تر استفاده کنند.

در 28 اکتبر 2020 EASPD یک وبینار ترتیب داد تا بررسی کند که چگونه می توان این عناصر کلیدی را همسو کرد و درباره نقش اتحادیه اروپا در انجام این کار، به ویژه با توجه به برنامه آتی بازیابی اتحادیه اروپا، برنامه اقدام برای ستون اجتماعی اروپا، بحث کرد. حقوق و برنامه اقدام برای اقتصاد اجتماعی.

جوآنا لین، مدیر عامل HCN نیز در این مراسم سخنرانی کرد. او مقاله جدید a4i را در مورد سرمایه گذاری اجتماعی در مراقبت های اجتماعی ارائه کرد که توسط HCN تهیه شده است، که این مقاله به برنامه های توسعه حرفه ای در خدمات اجتماعی در اتحادیه اروپا کمک می کند.

در مورد پروژه a4i بخوانید:

http://www.socialinvestment.eu/en/knowledge-center

https://www.easpd.eu/en/content/alliance-inclusive-investment-social-care-and-support-a4i-project

**************

این پروژه توسط برنامه Erasmus+ اتحادیه اروپا تامین مالی می شود. اطلاعات موجود در این خبر لزوماً بیانگر موضع رسمی کمیسیون اروپا نیست.

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید