یک ماوس بازی ساده که عملکردی خوب ارائه می دهد


خوراکی های کلیدی

  • NZXT Lift 2 Ergo یک ماوس گیمینگ بدون زواید با سنسور 26000 DPI، نرخ نظرسنجی 8000 هرتز و سوئیچ های اپتیکال کلیکی است.
  • طراحی سبک ماوس و کابل بدون کشش یک تجربه بازی راحت و روان را ارائه می دهد.
  • در حالی که فاقد RGB است، نرم افزار NZXT CAM کاربر پسند است و نمایه ها و ماکروهای DPI قابل تنظیم را ارائه می دهد.


ماوس گیمینگ سیمی سبک وزن NZXT Lift 2 Ergo برای کسانی طراحی شده است که می خواهند یک دستگاه بدون زواید و فقط کار کند. ماوس حس خوبی در دست، تجربه بازی خوب و نرم افزار مناسب برای سفارشی سازی ارائه می دهد. اگرچه کمبود RGB کمی یک نقطه ضعف است، Lift 2 Ergo این مشکل را از نظر عملکرد خوب در هر بخش دیگر جبران می کند. با قیمت 50 دلار، این ماوس برای تنظیمات بازی های مقرون به صرفه یک انتخاب خوب است.

موس بازی NZXT Lift 2 Ergo

NZXT Lift 2 Ergo

ماوس گیمینگ سیمی NZXT Lift 2 Ergo تجربه‌ای بدون حاشیه را ارائه می‌دهد. حسگر 26000 DPI و نرخ نظرسنجی 8000 هرتز تضمین می‌کند که ضربه‌ها یا کلیک‌های شما هرگز از دست نمی‌رود، مهم نیست چقدر سریع بازی می‌کنید. کابل پاراکورد بدون کشش حتی با حرکات سریع، مقاومت کمی از خود نشان می‌دهد و سوئیچ‌های اپتیکال نیز ضربه‌ای هستند و احساس خوبی دارند.

وزن
61 گرم

سوئیچ ها
نوری

نورپردازی RGB
هیچ یک

دکمه های قابل برنامه ریزی
4

قابلیت اتصال
سیمی

DPI
26000

نرخ نظرسنجی
8000 هرتز

طرفداران

  • سبک وزن
  • کابل بدون درگ واقعا درگ ندارد
  • در دست احساس خوبی دارد
منفی

  • بدون هیچ نوع چراغ RGB یا نشانگر

NZXT برای یک ماوس بازی بدون حاشیه، علامت بزنید

نمای جلوی موس Lift 2 Ergo
جروم توماس / How-To Geek


NZXT Lift 2 Ergo واقعاً به‌عنوان یک ماوس گیمینگ به تمام معنا عرضه می‌شود. تمام چیزی که برای همین است. وزن آن فوق‌العاده سبک است و وزن آن 61 گرم است، دکمه‌های کافی برای عبور دارد و حتی نور RGB هم ندارد.

کابل USB-A متصل شده در یک پاراکورد کم درگ پیچیده شده است و با کشش کم است. می توانم بگویم که اکثر موس های بازی سیمی که در گذشته استفاده کرده ام، سیمی هستند. اما، با Lift 2 Ergo، مگر اینکه به چیزی گیر کند (که همیشه تقصیر خودم بود)، انگار کابل آنجا نبود. کابل مقاومت کمی دارد یا اصلاً مقاومت نمی کند، چه از پشت میز من پایین بیاید تا به پشت برج من وصل شود یا تا بالای قسمت جلویی رایانه شخصی من. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که کابل به طور محکم وصل شده و قابل جدا شدن نیست، که کمی ناامید کننده است. اما، اگر خود کابل به دلایلی پاره شده باشد، دلیل دیگری وجود ندارد که بخواهم آن را جدا کنم.

نمای پایین ماوس Lift 2 Ergo
جروم توماس / How-To Geek


سپس، با ادامه زیبایی بدون حاشیه، کمبود قابل توجهی از نور RGB وجود دارد. از NZXT آمده است، این یک نیست بزرگ سورپرایز است، اما، هنوز هم یک شگفتی است. حتی یک ماوس بدون حاشیه مانند Logitech G203 هنوز هم داشت مقداری جلوه های RGB، حتی اگر فقط حول لوگو متمرکز شده باشد. با این حال، فقدان RGB هم مثبت و هم منفی است.

از این جهت خوب است که سفارشی‌سازی کمتری وجود دارد، نیازی نیست با چراغ‌های چشمک زن سروکار داشته باشید، و زیبایی بسیار ساده‌ای را حفظ می‌کند. با این حال، نقطه ضعف آن این است که تشخیص زمانی که پروفایل های خاصی را روی ماوس تغییر می دهید، سخت است. اکثر ماوس‌های بازی دارای پروفایل‌های داخلی برای DPI (نقاط در هر اینچ خطی) و مواردی از این قبیل هستند، و می‌توانید با فلاش رنگی در جایی متوجه شوید که روی کدام نمایه هستید. بالا، لوگو، زیر. یه جایی خوب، Lift 2 Ergo هیچ کدام از اینها را ندارد. هیچ LED روی ماوس وجود ندارد، به این معنی که شما باید یا به NZXT CAM بروید تا ببینید در چه تنظیماتی هستید، یا فقط به خاطر بسپارید که پرش های DPI چقدر هستند تا بدانید کجا فرود می آیید. این برای من کمی ناامید کننده بود، اما چیزی که پس از چند روز استفاده از ماوس توانستم از آن عبور کنم.


در دو طعم، Lift 2 Symm و این مدل Ergo سری NZXT Lift 2 را تشکیل می دهند. Ergo نیز به اندازه کافی ارگونومیک بود. این یک MX Master 3S نیست و قطعاً لاجیتک لیفت نیست، اما حتی در طول مدت زمان طولانی‌تر بازی یا جلسات کاری، ماوس به اندازه کافی برای موارد استفاده من ارگونومیک بود. من هرگز احساس نمی کردم که دستم هنگام استفاده از آن خسته شود و برای من کاملاً مناسب بود. اکنون، این چیزی است که برای همه متفاوت است، زیرا همه دست‌ها متفاوت هستند. اما، من احساس می‌کنم که Lift 2 Ergo به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای اکثر مردم آنجا راحت باشد.

نگاهی دقیق تر به چرخ اسکرول Lift 2 Ergo
جروم توماس / How-To Geek


وقتی صحبت از موس های بازی در رده 50 دلاری یا کمتر به میان می آید، گاهی اوقات ممکن است کیفیت آن ها از بین برود. خوشبختانه، NZXT در اینجا به امتیاز رسید. چرخ اسکرول زیبا و مستحکم است، بدون تکان به چپ یا راست. سوئیچ ها، اگرچه اپتیکال هستند، اما خوب، کلیکی و با احساس هستند. اما، در حالی که کلیک هستند، آنها بلند نیستند، که این یک مزیت خوب است زیرا هنگام بازی، دیگران را در اتاق با کلیک های ناپسند آزار نمی دهید. و سنسور، خوب، حساس است.

می‌دانم چرا شرکت‌ها از حسگرهایی با DPI بالا استفاده می‌کنند که تا 26000 می‌رسد، و چرا نرخ نظرسنجی را به 8000 هرتز افزایش داده‌اند، اما، برای کاربر معمولی، این چیزها واقعاً مهم نیستند. من شخصاً از ماوس با رزولوشن 1600 DPI و نه بالاتر از آن استفاده می کنم و برای من غیر قابل استفاده می شود. نظرسنجی 8000 هرتز خوب است، زیرا این بدان معناست که مهم نیست چقدر سریع ماوس را حرکت می دهم یا دکمه ها را کلیک می کنم، آن را تشخیص داده و ورودی ها را ثبت می کند.

NZXT CAM راه درازی را پیموده است

موس NZXT Lift 2 Ergo در جلوی جعبه
جروم توماس / How-To Geek


روزهای اولیه NZXT Cam را به یاد می‌آورم که اولین خنک‌کننده‌های CPU Kraken بیرون آمدند، و بسیار افتضاح بود. نرم افزار NZXT CAM امروزی با نسخه قبلی خود فاصله زیادی دارد و من از این بابت خوشحالم. با این حال، گزینه های موجود در CAM برای Lift 2 به همان اندازه خود ماوس بی نقص هستند.

می‌توانید پنج نمایه DPI داخلی را تنظیم کنید، نرخ نظرسنجی، فاصله برداشتن را انتخاب کنید، دکمه‌ها را دوباره نقشه‌برداری کنید و ماکرو بسازید. دلیل اینکه می‌گویم گزینه‌ها بی‌زحمت هستند این است که، در حالی که چندین چیز برای انتخاب وجود دارد، شما واقعاً تنها چند گزینه کلی دارید. ماکروها عالی هستند، اما در مجموع فقط چهار دکمه برای نقشه برداری از آنها دارید. نقشه برداری مجدد کلیدها؟ با این حال، تنها چهار گزینه برای انتخاب از اینجا وجود دارد. ارتفاع بلند کردن؟ دو گزینه. اکنون، DPI و نرخ نظرسنجی شما را مجبور می‌کند تا تصمیم‌های زیادی بگیرید، و این کاملاً خوب است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که میزان استفاده از CPU را که می‌خواهید به ماوس اختصاص دهید و دقیقاً چه DPI می‌خواهید در آن کار کند، شماره‌گیری کنید.


وقتی صحبت از DPI شد، می‌توانید آن را با افزایش 50، نه بیشتر و نه کمتر، تغییر دهید. اما، می توانید هر 50 را با شروع 100 DPI، تا 26000 متوقف کنید. اگر هرگز ماوس را با 26000 DPI امتحان نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. این دیوانه کننده است.

همه گزینه های CAM خوب هستند و به راحتی قابل پیمایش هستند. همه اینها در یک صفحه است و به شما این امکان را می دهد که تغییری سریع ایجاد کنید و به بازی مورد علاقه خود بازگردید.

آیا باید ماوس NZXT Lift 2 را بخرید؟

نمایی زاویه دار از موس Lift 2 Ergo در کنار صفحه کلید
جروم توماس / How-To Geek

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ سیمی بدون حاشیه و همه کارایی هستید، ماوس گیمینگ سیمی سبک وزن NZXT Lift 2 Ergo از من توصیه ای دریافت می کند. در حالی که کمبود نور به یک معنا یک نقطه ضعف است، من واقعا از سادگی ماوس لذت می برم. این فقط کار می کند، و در کاری که قرار است انجام دهد خوب است. با 49.99 دلار، حتی نسبتاً مقرون به صرفه است، با در نظر گرفتن همه موارد.


موس بازی NZXT Lift 2 Ergo

NZXT Lift 2 Ergo

ماوس گیمینگ سیمی NZXT Lift 2 Ergo تجربه‌ای بدون حاشیه را ارائه می‌دهد. حسگر 26000 DPI و نرخ نظرسنجی 8000 هرتز تضمین می‌کند که ضربه‌ها یا کلیک‌های شما هرگز از دست نمی‌رود، مهم نیست چقدر سریع بازی می‌کنید. کابل پاراکورد بدون کشش حتی با حرکات سریع، مقاومت کمی از خود نشان می‌دهد و سوئیچ‌های اپتیکال نیز ضربه‌ای هستند و احساس خوبی دارند.



منبع