من واقعاً در حین استفاده از این هدفون می توانستم بخوابم


خوراکی های کلیدی

  • هدفون های Soundcore Sleep A20 بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی دهند، اما این یک نقطه شکست نیست.
  • هدفون ها برای خواب های جانبی راحت هستند و با اندازه ها و انواع مختلف نوک گوش عرضه می شوند تا بتوانید با بهترین تناسب شماره گیری کنید.
  • همچنین می توانید انتظار عمر باتری و داده های ردیابی خواب چشمگیر را در برنامه همراه Soundcore داشته باشید.


من برای به خواب رفتن مشکلی ندارم، اما وقتی دراز می کشم از گوش دادن به موسیقی لذت می برم. از طرف دیگر همسرم وقتی تلویزیون را روشن می کنم نمی تواند بخوابد. من سعی کردم از هدفون های سنتی مانند AirPods Pro استفاده کنم، اما خوابیدن با آنها راحت نیست. با کمال تعجب، مشکلی برای خوابیدن به پهلو با هدفون بلوتوث Soundcore Sleep A20 نداشتم.


کیفیت صدا در هنگام خواب اهمیتی ندارد

هدفون بلوتوث Soundcore Sleep A20 در جعبه شارژ آن که روی میز قرار دارد
جاستین دوینو / How-To Geek


قبل از اینکه به این بررسی بپردازم، می‌خواهم یک چیز را روشن کنم: شما این هدفون‌ها را برای کیفیت صدا نمی‌خرید. Soundcore هدفون‌های دیگری را تولید می‌کند که صدایی خارق‌العاده دارند، اما این هدفون‌ها، قبل از هر چیز، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اندازه کافی راحت باشند که بتوان آن‌ها را در طول شب استفاده کرد (یعنی بیش از هشت ساعت متوالی). هدفون Sleep A20 بد به نظر نمی رسد، اما با هدفون Bose QuietComfort Ultra قابل مقایسه نیست. همه چیز بیشتر مسطح است، با بیس اساساً وجود ندارد، اما دیالوگ واضح است. در طول روز با اینها به موسیقی گوش نمی دهم.

علاوه بر این، هیچ میکروفونی در این هدفون تعبیه نشده است. این نه تنها به این معنی است که نمی‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید، بلکه حالت حذف نویز فعال (ANC) یا شفافیت نیز وجود ندارد. تمام میرایی صدای خارجی با استفاده از دو نوک گوش مختلف انجام می شود (در زیر در این مورد بیشتر توضیح می دهیم).

راحتی پادشاه است

شخصی که هدفون بلوتوث Soundcore Sleep A20 را در دست دارد
جاستین دوینو / How-To Geek


من تقریباً هر روز هنگامی که در محل کارم یا بیرون از خانه هستم و سگم را پیاده‌روی می‌کنم، از یک جفت هدفون بی‌سیم واقعی استفاده می‌کنم، و مهم نیست کدام جفت را انتخاب می‌کنم، گوش‌هایم همیشه بعد از چند ساعت احساس درد می‌کنند. بنابراین، وقتی برای اولین بار Sleep A20 را جعبه گشایی کردم، واقعاً نگران بودم که به دلیل گوش درد احساس استراحت کمتری از خواب بیدار کنم. خوشبختانه، زمانی که گوش هایم به پوشیدن جوانه ها در شب عادت کرده بود، مشکلی نداشتم.

Sleep A20 بسیار سبک وزن است – تا حدی به دلیل سایز کوچکتر درایور و کمبود میکروفون / تجهیزات ANC – و از مواد نرم ساخته شده است. Soundcore اینها را به عنوان عالی برای خواباننده های جانبی تبلیغ می کند، و من باید تأیید کنم که در هیچ وضعیت خوابیدن ناراحتی نداشتم.

بزرگترین توصیه من این است که اندازه های مختلف بال و نوک گوش را آزمایش کنید تا زمانی که ترکیبی را پیدا کنید که راحت باشد و تمام شب در گوش شما بماند. به طور خلاصه، من هنگام خواب زیاد پرت می‌کنم و می‌چرخم، بنابراین هنگام بیدار شدن از خواب در اولین شب‌های آزمایش، هدفون‌های هدفون وجود نداشت. من در نهایت تناسب مناسب را پیدا کردم و دیگر آن مشکل را نداشتم، و برنامه Soundcore یافتن جوانه را در صورت غلتیدن زیر تخت شما آسان می کند.


فردی که Soundcore Sleep A20 Earbuds بلوتوث را در دست دارد، نکات گوش اضافی را در دست دارد
جاستین دوینو / How-To Geek

Soundcore Sleep A20 دارای نوک گوش بیشتری نسبت به سایرین است. می‌توانید نوک بال و نوک گوش را با هر اندازه‌ای که مناسب‌تر است عوض کنید، و همچنین می‌توانید نوک گوش مهر و موم شده یا قابل تنفس را انتخاب کنید.

من از نوع نوک گوش عقب و جلو رفتم اما در نهایت به گزینه تنفسی رضایت دادم. با نصب نوک مهر و موم شده، احساس می‌کردم گوش‌گیرهای فومی در آن وجود دارد. آنقدر عایق صدا وجود داشت که اصلی‌ترین چیزی که می‌شنیدم نفس کشیدن خودم بود. اگر در شهری پر سر و صدا زندگی می‌کنید یا در کنار کسی می‌خوابید که با صدای بلند خروپف می‌کند، نوک گوش مهر و موم شده ممکن است بهترین کار را برای شما داشته باشد، اما برای من اینطور نبود.

با نوک تنفسی، فشار کمتری را در سرم احساس می‌کردم در حالی که بیشتر صداهای محیطی را مسدود می‌کردم. من همچنین این نکته را ترجیح دادم زیرا می توانستم با همسرم صحبت کنم، فقط تا زمانی که موسیقی پخش نمی کردم یا پادکست گوش نمی کردم.


من کاملا تحت تاثیر عمر باتری Sleep A20 قرار گرفتم. Soundcore تبلیغ می کند که خود جوانه ها باید تا 14 ساعت دوام بیاورند و در مجموع 80 ساعت در صورت جفت شدن با جعبه شارژ. در طول هفته آزمایشم، هرگز نتوانستم کیس را شارژ کنم. زمانی که هدفون برای اولین بار تحویل داده شد، آن را تکمیل کردم، اما هفت روز بعد، این کیس هنوز بین 25 تا 50 درصد باتری دارد. البته، من معمولاً هر شب به مدت 14 ساعت از این هدفون استفاده نمی کنم (متوسط ​​آن به شش نزدیک می شود) و صدا بسیار کم است.

این در نهایت بسیار جزئی است، اما من امیدوار بودم که کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی کند، نه فقط USB-C سیمی. از آنجایی که بیشتر افراد احتمالاً فقط در شب از این هدفون استفاده می کنند، قرار دادن کیف روی یک شارژر Qi کنار تخت در طول روز بسیار راحت خواهد بود. ما هدفون های Soundcore 80 دلاری را در سال 2022 بررسی کردیم که شامل شارژ بی سیم بود، بنابراین حذف آن در اینجا بسیار ناامید کننده است.


ردیابی خواب ضربه یا از دست دادن است

مانند اکثر برنامه های همراه هدفون، برنامه Soundcore (موجود در آیفون و اندروید) در درجه اول برای تنظیم برخی از تنظیمات پیش فرض و به روز رسانی سیستم عامل Sleep A20 استفاده می شود. همچنین جایی است که می‌توانید ردیابی خواب هدفون‌های هدفون را بررسی کنید.

داده‌ها چیزهای بسیار استانداردی هستند که از یک ساعت هوشمند یا حلقه هوشمند دریافت می‌کنید: مدت زمانی که خوابیده‌اید، چرخه‌های خواب متفاوت شما چگونه به نظر می‌رسند، و غیره. در حالی که من این داده‌ها را به اندازه آنچه در Health دریافت کردم قابل اعتماد ندیدم. برنامه اپل واچ من، چیزی که از تماشای آن لذت بردم این بود که چند بار غلت زدم و در چه موقعیتی خوابیدم. تجزیه و تحلیل این اطلاعات بیشتر از اینکه واقعاً به کیفیت خواب من کمک کند سرگرم کننده و جالب بود.


ناامید کننده ترین جنبه ویژگی ردیابی خواب این است که نمی توانید داده های خود را بدون اتصال فعال هدفون به تلفن هوشمند خود مشاهده کنید. بنابراین، اگر شما هم مثل من هستید و اولین کاری که وقتی از خواب بیدار می‌شوید این است که هدفون‌های هدفون را در جعبه شارژ بیاندازید، باید آن‌ها را بیرون بیاورید تا ببینید چند بار در خواب غلتیده‌اید. حتی اگر در وسط مشاهده داده‌ها باشید، وقتی جوانه‌ها را به کیس خود بازگردانید، دسترسی به داشبورد را از دست خواهید داد.

علاوه بر این، به نظر نمی رسد راهی برای صادر کردن یا همگام سازی داده های شما با سایر برنامه های کاربردی ردیابی سلامت وجود داشته باشد. داشبورد خوب است، اما نمی‌توانید به راحتی آن را با سایر معیارهای جمع‌آوری‌شده توسط ابزارهای پوشیدنی دیگر مقایسه کنید.

Soundcore Sleep A20 همچنین حالت خواب داخلی را ارائه می دهد که صداهای محیط را در صورتی که نمی خواهید در طول شب از یک دستگاه متصل پخش کنید پخش می کند. در این برنامه، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از صداهای مختلف عبور کنید، از نویز سفید گرفته تا باران روی چادر تا شخصی که روی کیبورد تایپ می‌کند، انتخاب کنید و سپس آنها را مستقیماً به هدفون انتقال دهید. و اگر بیش از یک افکت را دوست دارید، می توانید سه افکت را برای پخش همزمان ترکیب کنید.


آیا باید Soundcore Sleep A20 را بخرید؟

هرچه مدت بیشتری از هدفون Soundcore Sleep A20 استفاده کنم، بیشتر آنها را دوست دارم. من فکر می کنم کسانی که به دلیل صداهای بلند محیطی در خوابیدن مشکل دارند بیشترین سود را خواهند برد، اما اگر شما هم مثل من هستید و از گوش دادن به چیزی در هنگام خواب لذت می برید، اینها ناامید نخواهند شد. پوشیدن آن‌ها راحت هستند، صدا برای اهداف خواب به اندازه کافی خوب است و عمر باتری آنقدر شگفت‌انگیز است که احتمالاً باید برای شارژ مجدد کیس یادآوری تنظیم کنید. نمی توانم قول بدهم که آنها به شما کمک می کنند تا بیشتر استراحت کنید، اما پیدا کردن یک جفت هدفون خواب که به اندازه اینها احساس خوبی داشته باشد، ممکن است سخت باشد.

هدفون بلوتوث Soundcore Sleep A20 در پس‌زمینه سفید

Soundcore Sleep A20

Soundcore Sleep A20 هدفون‌هایی هستند که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام خواب راحت می‌توانید آن‌ها را بپوشید، حتی اگر به پهلو بخوابید. آنها ویژگی های پوشاننده نویز را برای جلوگیری از حواس پرتی و کمک به خوابیدن ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها عمر باتری طولانی دارند تا بتوانید یک شبه آنها را بپوشید.

عمر باتری
14 ساعت، 80 ساعت با کیس

بلوتوث
بلوتوث 5.3

نوع شارژ
USB-C

حسگرها
سنسور MEMS

لغو شدن سر و صدا
سیستم پوشاننده نویز

طرفداران

  • راحت هنگام خواب پهلو
  • ردیابی خودکار خواب
  • عمر باتری تمام روز و تمام هفته
  • تعداد زیادی گزینه داخلی برای نویز محیط
منفی

  • غنچه ها همیشه در گوش شما نمی مانند
  • برای مشاهده داده‌های خواب، هدفون‌های هدفون باید متصل باشند
  • بدون شارژ بی سیم



منبع