پایه های شارژ جدید ساتیچی برای Qi2 و MagSafe آماده هستند



Satechi یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم جانبی در سراسر جهان است و به تازگی از دو جدیدترین دستگاه جدید خود در CES 2024 رونمایی کرد: پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو 3 در 1 و پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو 2 در 1. ما شارژرهای مشابه زیادی برای آیفون دیده‌ایم، اما این یکی از اولین لوازم جانبی است که برای همه دستگاه‌های Qi2، از جمله گوشی‌های اندرویدی آینده تأیید شده است.


پایه های شارژ جدید بر اساس استاندارد شارژ Qi2 جدید و بر اساس فناوری MagSafe اپل ساخته شده اند. آنها می توانند با استفاده از آهنربا برای نگه داشتن دستگاه ها در جای خود، 15 وات برق به آیفون، 5 وات برق به ایرپاد و 5 وات انرژی به اپل واچ برسانند. آنها همچنین از حالت StandBy در iOS 17 پشتیبانی می کنند، که به شما امکان می دهد اطلاعات مهم را هنگام شارژ شدن گوشی در جهت افقی مشاهده کنید. برخلاف برخی دیگر از شارژرهای اخیر، مانند Nomad Stand One، شارژر 3 در 1 Satechi می تواند همزمان یک تلفن چشم انداز و یک اپل واچ را در خود جای دهد.


پایه های شارژ بی سیم Qi2 3 در 1 (تصویر زیر) و 2 در 1 (تصویر بالا) طراحی تاشو دارند که بسته بندی و حمل آنها را آسان می کند. پایه شارژ 3 در 1 همچنین دارای یک آداپتور برق 45 واتی است که می تواند به طور جداگانه برای شارژ سایر دستگاه های USB-C و همچنین دو آداپتور مسافرتی برای استفاده بین المللی استفاده شود. هر دو پایه شارژ دارای یک محفظه آلومینیومی درجه یک، یک پایه چرم گیاهی، یک کیسه شارژ سیلیکونی نرم و لولاهای محکم هستند که می‌تواند از کل مجموعه آیفون از آیفون 15 تا آیفون 12 پشتیبانی کند.

عکس پایه شارژ روی میز، در دست گرفتن آیفون و اپل واچ با قاب AirPods در پایین
ساتیچی

اینها برخی از اولین شارژرهایی هستند که برای استاندارد شارژ Qi2 ساخته شده اند، به این معنی که علاوه بر مدل های آیفون سازگار با MagSafe، با گوشی های اندرویدی با شارژ Qi2 نیز کار خواهند کرد. ما همچنان منتظر دستگاه‌های اندرویدی با Qi2 هستیم، البته مشخص نیست که آیا سری گلکسی اس 24 آینده از آن پشتیبانی می‌کند یا خیر.


پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو 3 در 1 و پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو 2 در 1 به ترتیب با قیمت 129.99 دلار و 79.99 دلار در سه ماهه دوم سال 2024 در فروشگاه آنلاین ساتی چی در دسترس خواهند بود. این قیمت‌ها در مقایسه با رقبا خیلی بالا نیستند، اما اگر طراحی تاشو و شارژ اپل واچ برای شما مهم نیست، پایه 40 دلاری آنکر PowerWave 2-in-1 ممکن است یک جایگزین قانع‌کننده باشد.

منبع: ساته چی



منبع