یک صفحه کلید مکانیکی حداقلی که برای تایپیست ها هدف قرار می گیرد


خوراکی های کلیدی

  • صفحه کلید Lofree Flow به دلیل قاب محکم، کلیدهای صاف و سوئیچ های خطی، تجربه تایپ فوق العاده ای را ارائه می دهد.
  • این برای نوشتن، نه بازی، با نور پس زمینه قابل تنظیم طراحی شده است، اما فقدان تنظیمات قابل تنظیم ممکن است خسته کننده باشد.
  • این صفحه کلید مینیمالیستی با قیمت 159 دلار برای افرادی که تایپ زیادی انجام می دهند و کسانی که ممکن است بتوانند بر برخی از ایرادات قابل توجه غلبه کنند، مناسب است.


صفحه‌کلید مکانیکی Lofree Flow انتخاب‌های زیادی را انجام می‌دهد و دارای برخی ایرادات بالقوه است، و با این حال، همچنان یک انتخاب عالی است زیرا اصول اولیه را به درستی دریافت می‌کند. فقط تایپ کردن حس خوبی داره قاب محکم، کلیدهای صاف و عملکرد واکنش‌گرا آن را به انتخابی شایسته برای مینیمالیست‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال ورود به یک شیار هستند.

جلوی جریان لوفری

جریان لوفری

Lofree Flow یک صفحه‌کلید مکانیکی کم‌حجم است که دارای نورپردازی جانبی و پشتی RGB، سوئیچ‌های قابل تعویض داغ و طراحی تمام آلومینیومی است.

گزینه ها را تغییر دهید
شبح (خطی) فانتوم (لمسی)

رنگ ها
سفید و سیاه

نور پس زمینه
بله تک رنگ

سیستم عامل های پشتیبانی شده
مک، ویندوز، iOS، اندروید

قابل تعویض داغ
آره

ظرفیت باتری
2000 میلی آمپر ساعت

قابلیت اتصال
USB-C و بلوتوث

قابلیت سفارشی سازی نرم افزار
خیر

ابعاد
12.44 x 4.96 x 0.96 اینچ (316 x 126 x 24.5 میلی‌متر)

وزن
1.25 پوند (568 گرم)

تعداد کلیدها
84

عمر باتری
40 ساعت

طرفداران

  • سوئیچ های خارق العاده برای تایپ پاسخگو ایجاد می کنند
  • کیف آلومینیومی محکم
  • صدای دلنشینی که در کل خیلی بلند نیست
منفی

  • دوره خواب بی سیم خیلی کوتاه به نظر می رسد
  • بدون نرم افزار برای سفارشی سازی کلید
  • نور محدود و کم

یک صفحه کلید با حداقل طراحی

نمای بالای 84 کلید Lofree Flow
تایلر هیز / How-To Geek

در سطح خود، صفحه کلید مکانیکی Lofree Flow زرق و برق دار یا حتی ظاهری بسیار منحصر به فرد نیست. با این حال، ظاهری کلاسیک و پیچیده دارد که به طراحی مینیمال با بدنه تمام آلومینیومی می چسبد.


بدنه 10 میلی متر ضخامت دارد و صفحه کلید دارای شیب 3.9 درجه به آن است. شایان ذکر است که بر خلاف بسیاری از کیبوردهای دیگر، بالابرهای پشتی قابل تنظیم نیستند. در واقع، من می گویم زاویه صفحه کلید خوب است، که تقریباً برای هر جنبه دیگری از آن پیش بینی می شود. انتخاب هایی که Lofree برای Flow انجام داد بسیار خوب هستند اما نسبتاً تنظیم شده و غیرقابل تغییر هستند.

در داخل، برد نوع سفید از سوئیچ های Ghost خطی استفاده می کند. سوئیچ های Kailh Full POM قطعاتی با مشخصات کم با قابلیت روانکاری خود هستند. هدف افزایش نرمی در طول زمان است. من متوجه شدم که سوئیچ‌های Ghost همان‌طور که تبلیغ می‌شوند، با نرمی ذاتی آن‌ها هستند. آنها پر سر و صداتر از برخی گزینه های “آرام” هستند، اما مطمئناً بلند و یا شلخته نیستند.

همانطور که انتظار می رود، سوئیچ ها قابل تعویض هستند، بنابراین اگر می خواهید بعداً آنها را تغییر دهید، می توانید. اگرچه سوئیچ های خاص در اینجا یکی از دلایل اصلی خرید این صفحه کلید در وهله اول است.


از نزدیک کلیدهای Lofree Flow
تایلر هیز / How-To Geek

Lofree می‌گوید درب‌کلیدهای PBT از «تععید رنگی پنج‌طرفه» استفاده می‌کنند که امکان چاپ پیشرفته را فراهم می‌کند و در عین حال بادوام باقی می‌ماند. ماندگاری هنوز مشخص نیست، بنابراین من بعد از چند هفته آزمایش، هیچ پیش‌بینی اولیه‌ای در آنجا انجام نمی‌دهم.

صفحه‌کلید Flow دارای طراحی سطح پایینی با پایه واشر است. تایپ کردن برای مدت طولانی احساس راحتی می کرد. Flow در مجموع 568 گرم یا حدود 1.25 پوند وزن دارد. این شرکت تایپ در حال حرکت را تبلیغ می‌کند، اما فکر می‌کنم برای رفت‌وآمد کردن با آن بسیار سنگین است.

خبر خوب این است که سخت افزار در کل عالی است. همه قطعات آن با هم کار می کنند تا یک تجربه تایپ واقعا درخشان را ایجاد کنند که ممکن است برای نادیده گرفتن برخی از ایرادات بسیار واقعی دیگر کافی باشد.


تایپ کردن به جای بازی

روشنایی جانبی در Lofree Flow
تایلر هیز / How-To Geek

فراتر از نور پس زمینه سفید ثابت، قابل تنظیم با نقاط قوت مختلف، ویژگی های زیادی در خود صفحه کلید Flow وجود ندارد. دارای کلیدهای رسانه ای است، اما بدون دستگیره. قرعه کشی به معنای تجربه تایپ است.

چراغ‌های جانبی RBG می‌توانند روشن بمانند یا به آرامی ضربان داشته باشند، اما واقعاً آنقدر روشن نیستند که در طول روز قابل مشاهده باشند. من مخالف نورپردازی سرگرم کننده نیستم، اما این چراغ های جانبی که از پایین قاب به پایین می تابند، به سختی سرگرم کننده محسوب می شوند و در شرایط نوری زیاد، اساساً بی فایده هستند.

این یکی از دلایلی است که من احساس می‌کنم این صفحه‌کلید مخصوصاً برای نوشتن مقاله، محتوای طولانی یا کد است، جایی که تأکید بر وارد شدن به یک شیار و عدم حواس‌پرتی با ابزاری است که برای انجام یک کار استفاده می‌کنید.


دلیل دیگری که Lofree Flow به وضوح یک صفحه کلید بازی نیست این است که به نظر می رسد تاخیر بالایی دارد، حتی زمانی که سیمی باشد. این یک منطقه برای بهبود با نسخه دوم نهایی است زیرا در صورت نیاز استفاده از آن برای چندین چیز خوب است. (در اینجا برخی از گزینه های صفحه کلید دیگر برای گیمرها وجود دارد، اگر در نهایت همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.)

اما چیزهای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود این صفحه‌کلید در حالتی که برای تایپ مداوم استفاده نمی‌شود رضایت‌بخش نباشد. برای یک چیز، اگر استفاده از آن را برای مدت طولانی متوقف کنید، جایی در محدوده ده دقیقه، اتصال بی سیم به حالت خواب می رود، و قبل از بیدار شدن دوباره به یک یا دو کلید نیاز دارد. در تئوری، این یک معامله بزرگ نیست، اما با گذشت زمان به طور فزاینده ای آزار دهنده می شود. بارها در طول جلسات یا دوره های تحقیقی وجود داشت که من دوباره برای نوشتن می رفتم و قبل از اینکه متوجه شدم هیچ کلمه ای تایپ نشده بود، چند کلمه در آن بودم. این چیزی است که شما را جذب می‌کند یا در نامناسب‌ترین زمان‌ها بیشتر قابل توجه خواهد بود.


پشت Lofree Flow پورت USB-C را نشان می‌دهد
تایلر هیز / How-To Geek

به نظر می رسد که این مورد در خدمت 40 ساعت عمر باتری گزارش شده Flow است، اما من با کمال میل می خواهم چند ساعت از آن را با زمانی که رایانه من روشن و بیدار بود هرگز به خواب نرود.

خبر تاسف بار این است که هیچ راهی برای سفارشی کردن تنظیمات خواب یا هر چیز دیگری روی برد وجود ندارد. هیچ نرم افزار شخص اول یا سازگاری با نرم افزار شخص ثالث وجود ندارد. این بدان معناست که هیچ راهی برای تبدیل کلید “PrtSc” به چیزی مفیدتر برای گردش کار شما وجود ندارد. نمی‌توانستم کلید هوم را درست در کنار بک‌اسپیسی که در ابتدا اغلب به آن ضربه می‌زدم، باطل یا تبدیل کنم.

قیمت و در دسترس بودن

صفحه کلید Lofree Flow با قیمت 159 دلار در وب سایت خود و 169.99 دلار در آمازون به فروش می رسد. این در رنگ های سفید یا مشکی موجود است که هر کدام دارای انواع سوئیچ های متفاوتی هستند.


آیا باید صفحه کلید Lofree Flow را بخرید؟

نمای جانبی Lofree Flow
تایلر هیز / How-To Geek

باید کاملا واضح باشد که در تست یک صفحه کلید، یکی از بهترین فرصت ها برای تست نوشتن این بررسی با آن است. من کردم. من همچنین از آن برای نوشتن حدود 10000 کلمه در مورد محصولات و خدمات دیگر استفاده کردم. زمان نوشتن واقعی خود را با صفحه کلید Lofree Flow دوست داشتم.

با این اوصاف، مشکل در زمان‌های دیگر مربوط به تایپ واقعی است، زمانی که هنجارها و گام‌های اشتباه خود را نشان دادند. این چیزها واقعاً باعث شد به این فکر کنم که آیا این صفحه کلید ارزش ظاهر، احساس و صدایش را دارد یا خیر. اگر برای کار یا تفریح ​​زیاد تایپ می کنید، احتمالاً مزایا از معایب آن بیشتر است. اگر اغلب مطالب طولانی‌تر را نمی‌نویسید، خواه مقاله‌های مدرسه، مقاله یا کد باشد، احتمالاً در نهایت حداقل کمی بیشتر از این ناامید خواهید شد. این صفحه کلید برای وارد شدن به جریان و ماندن در آنجا عالی است.


جلوی جریان لوفری

جریان لوفری

Lofree Flow یک صفحه‌کلید مکانیکی کم‌حجم است که دارای نورپردازی جانبی و پشتی RGB، سوئیچ‌های قابل تعویض داغ و طراحی تمام آلومینیومی است.



منبع