اشتراک جدید آمازون برای خرید مواد غذایی عالی است



خرید آنلاین مواد غذایی احتمالاً یک گزینه محبوب است. حتی وقتی خریدهای آنلاین رایج شد، مردم همچنان دوست داشتند به سوپرمارکت ها بروند و خودشان خواربارفروشی کنند. در حالی که این تغییر نکرده است، شما همچنین می توانید مواد غذایی خود را درب منزل تحویل بگیرید. آمازون به تازگی اشتراکی را اضافه کرده است که اگر در اردوگاه دوم باشید برای شما عالی خواهد بود.



آمازون اشتراک نامحدود تحویل خواربار را در دسترس اعضای Prime و کسانی که کارت EBT در مکان های واجد شرایط ایالات متحده دارند، شامل 3500 شهر و شهرستان معرفی کرده است. این سرویس، پس از آزمایش‌های موفقیت‌آمیز در دنور، ساکرامنتو و کلمبوس، برای کاربران Prime ماهانه ۹.۹۹ دلار و برای دارندگان کارت EBT ۴.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. اگر مشترک این شوید، از تحویل رایگان سفارشات مواد غذایی بیش از 35 دلار از Amazon Fresh، Whole Foods Market و خرده فروشان محلی مانند Cardenas Markets، Save Mart، و Bartell Drugs بهره مند خواهید شد.


این اشتراک به شما فرصت تحویل یک ساعته برای سفارش‌هایتان را بدون پرداخت هزینه اضافی، تحویل نامحدود 30 دقیقه‌ای برای هر اندازه سفارش و دسترسی اولویت‌دار به تحویل هفتگی خواربار می‌دهد. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه قبل از شروع پرداخت ارائه می شود. آمازون می گوید که این اشتراک حتی با یک سفارش ماهانه زیر 50 دلار از آمازون Fresh یا Whole Foods Market “هزینه خود را پرداخت می کند”. در غیر این صورت تحویل هزینه دارد – سفارشات بین 50 تا 100 دلار از Whole Foods/Amazon Fresh هزینه خدمات 6.95 دلاری و 9.95 دلاری را برای سفارش‌های کمتر از 50 دلار به همراه دارند – بنابراین این کار بسیار مناسب است.

این ابتکار با Walmart Plus با قیمت 12.95 دلار در ماه یا 98 دلار در سال و خدمات تحویل سالانه خواربار 99 دلاری Target رقابت می کند که هر دو حداقل آستانه سفارش 35 دلاری آمازون را به اشتراک می گذارند. در حالی که طرح آمازون شراکت‌های خرده‌فروشی گسترده‌تری از جمله فروشگاه‌های تخصصی مانند Pet Food Express و Mission Wine & Spirit را گسترش می‌دهد، Walmart Plus و Target راحتی مشابهی را با قیمت‌های کمی متفاوت ارائه می‌کنند.


اگر می‌خواهید این اشتراک را بررسی کنید، اکنون در وب‌سایت آمازون فعال است، بنابراین حتماً آن را بررسی کنید. این یک اشتراک اضافی در کنار اشتراک معمولی Amazon Prime شما است. همچنین، به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید این خواربارفروشی‌های رایگان شیرین را دریافت کنید، باید در یکی از 3500 مکان واجد شرایط زندگی کنید.

منبع: TechCrunch



منبع