این یک زندگی نظامی است | نسل اول لاتین


من یک نسل اول لاتین هستم. پدر و مادرم در مکزیک به دنیا آمدند و من در کالیفرنیا به دنیا آمدم و بزرگ شدم. من لیسانس مدیریت بازرگانی با گرایش غیرانتفاعی دارم. تصمیم گرفتم فعلاً کارم را از خانه دنبال کنم تا 2 فرزندم تمام وقت به مدرسه بروند. شوهرم از سال 1391 در ارتش خدمت کرده است، او از ذخیره شروع به کار کرده و در حال حاضر مشغول به خدمت است.

جویدن گوساله یارازد

در خانه پدربزرگ و مادربزرگممیراث اسپانیایی برای من مهم است زیرا به من کمک می کند تا خودم را در مورد اجدادمان آموزش دهم و از کجا آمده ام قدردانی کنم. بزرگ شدن در یک خانواده اسپانیایی تبار، ایجاد سنت های جدید در کنار سنت های قدیمی، کار زیبایی بود که می خواهم با فرزندانم انجام دهم. من معتقدم این برای بچه های نظامی به دلیل تغییر مداوم سخت می شود. کودکان باید آداب و رسوم جدیدی را بیاموزند و هر چند سال یک بار با افراد و مکان های جدید ملاقات کنند که این امر همگام شدن با فرهنگ خود را دشوار می کند.

ما هر روز برای دخترمان می خوانیم و همانطور که او بزرگ می شود، به دنبال کتاب های بیشتری می گردیم که مورد علاقه ما هستند. فرزندانم به من انگیزه دادند تا کتاب بنویسم و ​​چیز متفاوتی را برای آنها زنده کنم. دلیل اینکه «En la casa de mis Abuelos» را به عنوان اولین کتابم انتخاب کردم، احترام به مادر و پدربزرگ و مادربزرگم به خاطر خاطرات دوران کودکی ام بود. من همچنین کتابی می‌خواستم که نمایانگر یک خانواده چند نسلی باشد.

من مایلم سایر خانواده‌های نظامی اسپانیایی تبار جامعه‌ای پیدا کنند، نه فقط برای دیوانگی‌هایی که این زندگی برای ما به ارمغان می‌آورد، بلکه برای حمایتی که می‌توانیم به بیان فرهنگی خود ادامه دهیم. من می‌خواهم به فرزندانمان آموزش بدهم، در حالی که سنت‌ها را در کنار هم می‌گذرانند، در حالی که فارغ از هر کجای دنیا که هستیم، احساس راحتی می‌کنند.

من قصد دارم به نوشتن کتاب ادامه دهم و همیشه آنها را دو زبانه کنم. من می خواهم با یک سازمان غیرانتفاعی کار کنم و به فرزندانم نشان دهم که در کنار دیگران باشند و همیشه ریشه های خود را به خاطر بسپارند.


در آمازون
خرید کنید