لارنس (لری) لویتان – هفته یهودی واشنگتن


سناتور ایالتی لارنس (لری) لویتان در سن 90 سالگی در 20 مارس در Bethesda، MD درگذشت. او در 22 اکتبر 1933 از خانواده موریس و ناتلی لویتان در واشنگتن دی سی به دنیا آمد.

از او همسر 66 ساله اش، باربارا، خواهر و برادرش، میریام، جوآن (استیو) و چاک، به همراه دخترانش، جنیفر، میشل و لیزا به یادگار مانده است. پاپ پاپ به مکی (جیک)، بردی (جیسون)، گریفین، فالون و نوه ناتنی لیزا (لورن). نوه هایش، کول، کم و شی، شادی خاصی به او دادند. لری بسیاری را پشت سر می گذارد
خواهرزاده ها، برادرزاده ها و پسرعموها. دوستان او خانواده بودند، به خصوص «پسران»، گروهی از دوستان مدرسه ابتدایی و کمپ ساگینا. او در شمال غربی واشنگتن دی سی بزرگ شد،
در همان خانه مادرش لری برای دانشکده حقوق به دبیرستان ویلسون، کالج واشنگتن و لی و دانشگاه جورج واشنگتن رفت. او باربارا را در یک قرار کور ملاقات کرد.

اولین ملاقات او را برای یک غذای خانگی به خانه پدر و مادرش آورد. این باربارا یک نگهبان بود و آنها در سال 1957 ازدواج کردند. آنها در سال 1964 به پوتوماک، MD نقل مکان کردند، جایی که 48 سال آینده را در آنجا سپری کردند. او یک وکیل موفق و یک شریک موسس در چندین شرکت حقوقی از جمله Levitan Ezrin Cramer West و Weinstein, LLC در Chevy Chase بود.

لری اولین انتخابات خود را به عنوان نماینده در مجلس ایالتی مریلند در سال 1970 به دست آورد. در سال 1974، او برای مجلس سنای ایالتی از ناحیه 15 در شهرستان مونتگومری نامزد شد. در سال 1978 به عنوان رئیس کمیته بودجه و مالیات منصوب شد و این سمت را برای 16 سال بعد حفظ کرد.

او عاشق سیاست بود. او عاشق کمک به مردم بود. لری همیشه با همه خوب کار می کرد. او سیاستمدار یک سیاستمدار بود. فرقی نمی‌کرد که شما چه وابستگی حزبی دارید، او مایل بود به حرف‌های همه جانبه گوش دهد و کار کند. او همه را دوست خود خطاب کرد و منظورش را داشت. او در دوران ریاست جمهوری به موفقیت های زیادی دست یافت. بررسی فرم مالیات مریلند توسط بنیاد خلیج چساپیک ایده او بود. لری به مریلند کمک کرد تا رتبه اوراق قرضه AAA خود را حفظ کند. او دلیلی است که اکثر حساب‌های امانی در مریلند سود کسب می‌کنند.

به صورت محلی، او به موفقیت استراتمور و ساختن سکوی هلیکوپتر توسط بیمارستان حومه شهر کمک کرد. او در سال 1994 از سیاست “بازنشسته” شد. او به شرکت حقوقی Rifkin Livingston Levitan & Silver LLC پیوست. لری از ماندن در آناپولیس برای اهدافی که به آنها اعتقاد داشت لذت می برد. از او خواسته شد تا در چندین هیئت مدیره بنشیند و خوشحال بود که هر جا که به تخصص او نیاز بود کمک کند.

لری و باربارا خانه خود را در پوتوماک در سال 2012 فروختند و در نهایت به طور تمام وقت به بتانی بیچ، DE بازنشسته شدند، جایی که لری از بازی تنیس و گلف لذت برد و به کاندو پیوست.
هیئت مدیره آنها دوست داشتند که خانواده خود از ساحل بازدید کنند. هیچ چیز بهتر از یک خانه کامل وجود نداشت.

درست زمانی که آنها می خواستند به بتسدا برگردند، لری بیمار شد. دوستانش به او کمک کردند تا به خانه بیاورد، جایی که او به اندازه کافی خوش شانس بود که چند ماه آخر زندگی خود را در محاصره خانواده و دوستان سپری کند.

لری تا انتها همیشه یک “لطفا”، “متشکرم” و لبخند برای همه کسانی که ملاقات می کرد داشت. او واقعاً مرد بزرگی بود که همه کسانی که او را می شناختند حسرتش را خواهند خورد.

به‌جای گل‌ها، خانواده درخواست می‌کند که کمک‌های یادبودی به نام لری به بورسیه اهدایی یادبود ناتلی لویتان، بنیاد کالج مونتگومری، 900 هانگرفورد درایو، راک‌ویل، MD 20850، یا خیریه‌ای که شما انتخاب می‌کنید، انجام شود.



منبع